Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@08:30:14 GMT

فردا بازی جالبی با ایران داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۳۵۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سزار فاریاس در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت: فردا بازی جذاب و خوبی خواهیم داشت. ایران تیم بزرگی است و در جام جهانی بازی کرده است. هفت سالی است که با مربی خوبی چون کی‌روش کار می‌کنند. دو تا تیم با سبک بازی مختلف از دو قاره برابر هم قرار می‌گیرند. ایران عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و دفاع قوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید تیم بولیوی از قاره آمریکای جنوبی است و در این قاره سبک متفاوتی وجود دارد و تیم‌های قدرتمندی در آمریکای جنوبی حضور دارند. نحوه صعود به جام جهانی در این قاره متفاوت است و تیم‌های قدرتمندی مانند آرژنتین، برزیل، کلمبیا و .. در این قسمت وجود دارند و کار سخت است، اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم، همانطور که ایران هم خودش را آماده جام ملت‌های آسیا می‌کند.
بازی تدارکاتی ما مقابل ایران دیدار بسیار عالی برای هر دو تیم خواهد بود و تیم من هم با تعداد بازیکنان جوان به این دیدار آمده و فرصت خوبی برای این جوان‌ها است تا خودشان را نشان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را فردا با نفرات اصلی به مصاف ایران می فرستد یا خیر گفت: ما بازیکنان خوبی داریم که خوب کار می کنند،ایران تیم خوبی است و در آسیا هم جزو تیم های برتر محسوب می شود، تیم ما برای مسابقات انتخابی در ارتفاع بالا بازی می کند و ما می خواهیم بازیکنانمان را با شرایط دیگر جغرافیایی آشنا کنیم.البته بعد مسافت و سفری که داشتیم فرصت خوبی را برای تیم ما فراهم کرده که بتوانیم با شرایط جدید آشنا شویم.

سرمربی تیم ملی بولیوی در خصوص اینکه آیا ایران می تواند قهرمان آسیا شود گفت:ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار داشت ولی عملکرد این تیم خوب بود.ما جام جهانی را در لندن که کی روش هم آنجا حضور داشت آنالیز کردیم.این تیم مربی خوبی دارد و از بازیکنان خوبی بهره می برد،ایران می تواند در ادامه بهتر هم شود.

فاریاس در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما که به او گفت شما جوان هستید و کمی از رزومه خودتان بگویید، پاسخ داد: من اکنون ۴۵ ساله هستم، ۶ سال سابقه مربیگری در ونزوئلا داشتم و در مسابقات کوپاآمریکا بودم.
در مسابقات زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی بودم و در جام جهانی زیر ۲۰ سال مصر نیز عضو تیم بولیوی بودم. در لیگ مکزیک، در کونکاکاف، سوپر لیگ هند و جام لیبرتادورس بودم. اکنون هم‌زمان مربی باشگاه استرونجرز و تیم ملی هستم که ماه دسامبر قرار دادم به پایان می‌رسد و تنها هدایت تیم ملی را به عهده خواهم گرفت. ۱۷۰ بازی ملی بین‌المللی هم داشتم؛ حدود ۲۵ سال سابقه در فوتبال دارم البته شاید چهره ام جوان به نظر برسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فاریاس سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی بازی با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم