Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:43:04 GMT

آیت‌الله صدیقی جایگزین آیت‌الله جنتی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۳۶۳

آیت‌الله صدیقی امروز ضمن حضور در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تقدیر از از زحمات بی‌دریغ و خالصانه حضرت آیت‌الله جنتی، گفت: آیت‌الله جنتی یک عنصر مقاومِ نستوه و به روز است که در این سن و سال به همه ابعاد انقلاب و جامعه توجه کافی داشته و سمت های بزرگی بر دوش ایشان بوده و یکی از حسنات ایشان نیز همین ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که نهایتاً قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احمد جنتی امر به معروف و نهی از منکر انقلاب جامعه قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد صدیقی شامگاه چهارشنبه در نشست تبیینی مسؤولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با بیان اینکه بسیجی باید اقتضائات آن را رعایت نماید، بسیج فرهنگیان را توده معلمان عنوان کرد و گفت: ما از حقیقت بسیج خیلی فاصله گرفته‌ایم و باید به این باور برسیم که توده‌های بسیج این انقلاب را حفظ کرده‌اند.

صدیقی کارهای مهم انجام شده در کشور را بر پایه تلاش عموم مردم توصیف کرد و گفت: باید قدری جدی‌تر به مسأله بسیج نگاه کنیم.

وی افتخار امام و رهبری را بسیجی بودن دانست و آن را نصب‌العین عموم مردم عنوان کرد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور با ورود به حوزه بسیج فرهنگیان و بیان اینکه باید بسیج نسبت خود را با مسائل مشخص کند، اظهار کرد: مسأله ما مطالبات محوری رهبری در خصوص فرهنگیان است.

صدیقی، این مطالبه را خواسته هرساله رهبری عنوان کرد و گفت: انقلاب در تعلیم و تربیت، محور اساسی خواسته رهبری است.

تحول در آموزش و پرورش باید از ریشه اتفاق بیفتد

وی با طرح این سوال که آیا طراحی ما در سازمان بسیج فرهنگیان هم‌سو با دغدغه رهبری است، عنوان کرد: تحول در آموزش و پرورش باید از ریشه اتفاق بیفتد.

وی شناسایی میدان کار را ابتدایی‌ترین کار در حل مسأله تحول دانست و با خاطرنشان کردن داستان سند ۲۰۳۰ گفت: طرح‌های عملیاتی دشمنان تعلیم و تربیت باید تبیین شود.

این مقام مسؤول در سازمان بسیج فرهنگیان با یادآوری موضع رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰، حساسیت ایشان را نشان از اهمیت موضوع بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر تلاش ویژه‌ای در اجرای سند تحول بنیادین به انجام نرسیده است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

بسیج فرهنگیان مأموریت‌های خود را در آموزش و پرورش مساله محور کند

صدیقی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسؤولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

وی با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود و افزود: اصل بازی دشمن باید به هم زده شود و در غیر این صورت نتیجه مؤثری به دست نمی‌آید.

صدیقی در ادامه سخنان خود در خصوص عملکرد دشمن، موجودیت دشمن را خط قرمز او عنوان کرد و با بیان اینکه در این عرصه اگر کسی بخواهد با او مقابله کند، طرف مقابل را حذف می‌کند، اظهار داشت: بر هم زدن قاعده دشمن در عرصه تعلیم و تربیت لازم و ضروری است.

وی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.
صدیقی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و گفت: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نمائیم.

وی در پایان سخنان خود وجود نیروهای دغدغه‌مند در بسیج فرهنگیان را منبع انسانی ارزشمندی برای کمک به تحول در آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: پیدا کردن جوانان فعال و سپردن مسؤولیت به آنان لازم و ضروری است.

کد خبر 6088274

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد