Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:25:54 GMT

فراخوان طراحی شخصیت جدید برای جشنواره گیم تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۴۱۰

فراخوان طراحی شخصیت جدید برای جشنواره گیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران که سالانه میزبان اهالی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران است در دوره هشتم با رویکردی کاملا متفاوت در اسفند ماه برگزار می‌شود.

جشنواره امسال با تغییرات متعددی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود که از جمله این تغییرات می‌توان به تغییر شخصیت اصلی این رویداد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت در فراخوان پیش‌رو از تمام طراحان علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای دعوت می‌شود که آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به دبیرخانه هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران ارسال کنند.

افراد برگزیده تا ۱۵ آذر ماه فرصت دارند تا اصلاحات نهایی را روی طرح خود اعمال کنند. سپس داوری در دو مرحله انجام خواهد شد و سه طرح برتر انتخاب می‌شود.
همچنین برای طرح‌های اول تا سوم به ترتیب ۵ میلیون تومان، ۳ میلیون تومان و ۱ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

شرکت‌کنندگان در این فراخوان در زمان طراحی آثار باید به نکات  شخصیت طراحی شده باید ایرانی باش، شخصیت طراحی شده نباید کپی شده از یک ایده یا شخصیتی دیگر باشد، در طراحی شخصیت باید از المان‌های بازی‌های رایانه‌ای استفاده شده تا تداعی کننده ویدیوگیم باشد، شخصیت طراحی شده باید قابلیت اجرا در حالت‌های دو بعدی و سه بعدی را داشته باشد، شخصیت طراحی شده باید در حالت‌های ایستاده در حالت نمای روبرو و پشت و همچنین پنج حالت نمای صورت (خندیدن، گریه کردن، شادی، غم، ساده)  ارسال شوند. در طراح‌های ارسال شده باید اعلام شود که لایسنس این طرح برای جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران است .از تمام طرح‌های ارسال شده ویدیویی ساخته خواهد شد و در زمان برگزاری جشنواره به نمایش در می‌آید. فایل‏‌های ارسالی در فرمت jpeg و در فایل زیپ شده ارسال شوند.

طرح برگزیده در صورتی که تمام شرایط موجود را داشته باشد به عنوان شخصیت اصلی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران انتخاب می‌شود.

کد خبر 4430810 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی رایانه ای ایرانی بازی های رایانه ای بنیاد ملی بازی های رایانه ای اربعین ۹۷ نمایشگاه کتاب فرانکفورت کتاب و کتابخوانی ادبیات نمایشگاه فرانکفورت گردشگری بازار نشر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری میراث فرهنگی معرفی کتاب کپی رایت جشنواره مد و لباس مد و لباس فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها