Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شاتا، همچنین در این مدت 8 هزارو 851 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 79.3 هزارمیلیارد تومان و پیش بینی اشتغال 205 هزار نفر صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 19.8 درصد 32.5 درصد و 21 درصد رشد داشته است.

مجوزهای صنفی صادر شده نیز 154.5 هزار فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد افزایش داشته است.

همچنین در 5 ماهه ابتدای سال در بخش معدن تعداد 418 فقره پروانه اکتشاف ؛179 فقره گواهی کشف و 236 فقره پروانه بهره برداری صادر شده است .

تعداد کارت های بازرگانی صادر شده در این مدت2999 فقره ، گواهی امضای الکترونیکی 41 هزارو 686 فقره ، نماد الکترونیکی 6 هزارو 589 فقره ، پروانه بهره برداری نرم افزار 5 فقره بوده است .

علاوه براین طی این مدت ، 104 جواز خدمات فنی و مهندسی ، 72 پروانه فنی و مهندسی ،4 جواز تاسیس مرکز پژوهشهای صنعتی و معدنی ، 35گواهی تحقیق و توسعه و 64پروانه تحقیق و توسعه صادرشده است .

در 5 ماه ابتدای سال همچنین 32 فقره طرح صنعتی و معدنی و تجاری با حجم سرمایه گذاری 580.7 میلیون دلار در هیات سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسید و 2257 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در 4 ماهه ابتدای سال وصول شد .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال رشد سرمایه گذاری معدن نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری