Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@22:38:42 GMT

روغن های معجزه گر در درمان ریزش مو

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۵۷۲

روغن های معجزه گر در درمان ریزش مو

رکنا: این ترکیبات گیاهی در درمان ریزش مو بی نظیر عمل می کنند.

برای توقف و درمان قطعی ریزش مو ، موها را با این روغن ها ماساژ Massage دهید:

شاید بگویید این مبحث تکراری است ولی همین نکته ای مهم است که مردم هند اصل اولیه ی تقویت و پرپشتی موهایشان را استفاده از روغن های تقویت کننده موی سر می دانند. به گفته ی متخصصان پوست و مو استفاده از روغن های تقویت کننده مو برای ماساژ می تواند موجب:افزایش گردش خون و خون رسانی به فولیک های مو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت ریشه ی مو را چندین برابر افزایش می دهد و با حرکات نرم انگشتان در دامنه رشد مو، استرس تا حد قابل توجهی در این بخش کاهش می یابد.

توصیه ی هندی ها برای پرپشتی مو و درمان ریزش مو استفاده از روغن های گیاهی :روغن بادام ، روغن زیتون ، روغن کرچک و روغن نارگیل است.

حداقل هفته ای یکبار از این روغن های گیاهی برای تقویت موها استفاده کنید.

2- شنبلیله درمانی برای ریزش موی شدید:

قدیمی های طب سنتی هندوستان تاکیید خاصی برای استفاده از شنبلیله در درمان فوری ریزش موی سر داشته اند. شنبلیله قدرت عالی برای درمان ریزش مو و تقویت موهای ریخته شده دارد. تخم شنبلیله تاثیر سریع خود را در رویش و رشد مجدد موها ثابت کرده است و این به دلیل داشتن پروتئین و اسید نیکوتین است.

برای درمان ریزش مو با استفاده از تخم شنبلیله:

یک فنجان تخم شنبلیله را در آب بخیسانید و اجازه دهید تا صبح روز بعد خیس بخورد.

صبح روز بعد تخم شنبیله ها را آسیاب کنید تا خمیری حاصل شود.

خمیر تخم شنبلیله را روی موهایتان بمالید و سعی کنید در قسمت ریشه بیشتر اجرا کنید و موهایتان را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید.

بعد از 40 دقیقه موها را آبکشی کنید.

این دستور درمان طب سنتی ریزش مو را هر روز صبح به مدت یک ماه انجام دهید تا شاهد تغییری شگفت انگیز شوید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم شلیک گلوله و قتل 4 نفر در شب تولد اولین نوه خانواده! انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ماساژ Massage طب سنتی طب درمان مو متخصصان معجزه ریزش روغن گیاهی عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده یک زن جوان فیلم همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!

دفتر معماری بین المللی اسنوهتا از Vertikal Nydalen، یک ساختمان با معماری خاص با کاربری متنوع در اسلو (نروژ) رونمایی می‌کند.

به گزارش عصرایران، این پروژه با ترکیب یک سیستم آب و هوایی ساده، خودکفا و تهویه طبیعی، مرز‌های طراحی پایدار را جا به جا کرده است. گفتنی است که پروژه مورد نظر به عنوان یک نقطه عطف جدید برای منطقه احیا شده نایدالن عمل می‌کند.

این سازه در مکانی قرار دارد که قبلا یک ناحیه صنعتی بوده و در برنامه ریزی‌های جدید شهری به یک مرکز تجاری مدرن مبدل شده، اما لوکیشن پروژه مذکور کاربری پارکینگ داشته است.

تیم معماری طی عملکردی که تحسین بین المللی را به همراه داشته، در این منطقه یک سازه متفاوت بلندمرتبه را ساخته است.

ساختمان Vertikal Nydalen که رسما در ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ افتتاح شد، دارای رستوران‌هایی در سطح خیابان است. روی رستوران‌ها پنج طبقه فضای اداری و بر فراز آن‌ها آپارتمان‌های مسکونی قرار دارند.

معماران اسنوهتا، Vertikal Nydalen را به عنوان یک ساختمان "راه حل سه گانه صفر" طراحی کرده و به مصرف انرژی خالص صفر برای گرمایش، سرمایش و تهویه دست یافته اند. این امر از طریق ترکیبی از تجهیزات ژئوترمال، پنل‌های فتوولتائیک (PV)، سیستم گرمایش و سرمایش کم انرژی و تهویه طبیعی صورت گرفته است.

در مقایسه با یک ساختمان استاندارد، این پروژه دارای رکورد کاهش بیش از ۵۰ درصدی در انتشار CO۲ ناشی از به کار گیری مواد، حمل و نقل و مصرف انرژی است.

دیگر خبرها

  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • خواص روغن اسطوخودوس (فیلم)
  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو
  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)