Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۵۸ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به کشت گندم اختصاص یافته است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به کشت گندم آبی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: ۳۶ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به کشت گندم دیم اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: گندم مهمترین محصول زراعی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشت پاییزه گندم در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سالجاری خرید تضمینی گندم بر اساس کیفیت گندم در این استان انجام شد و گندم های با کیفیت در سطح استان خریداری شد که این امر نقش مهمی در افزایش کیفیت نان تولیدی در این استان دارد.

کد خبر 4430832

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گندم اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، اظهار داشت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.

اسماعیلی اظهار داشت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری

وی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.

اسماعیلی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۴۱ هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت غلات است