Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون می گوید در مورد خداحافظی اش با کی روش و شجاعی صحبت کرده است.

طرفداری- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید به خاطر خانواده‌ام تصمیم گرفتم خداحافظی کنم.

به گزارش تسنیم، سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی فردا با بولیوی درباره خداحافظی از تیم ملی و دلیل بازگشتش گفت:

بعد از جام جهانی 2018 روسیه 99 درصد به خاطر خانواده‌ام تصمیم گرفتم خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

صد درصد برای همه آدم‌ها مهم‌ترین چیز خانواده است. من هم همه تصمیمات را با سرمربی تیم و مسعود شجاعی درمیان گذاشتم. این دو نفر زحمت زیادی برای من کشیده‌اند. خدا را شکر الان حال خودم و خانواده‌ام هم خوب است. جلسه‌ای هم که با کی‌روش و تاج داشتم که خیلی به روحیه من کمک کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال در ادامه تصریح کرد:

الان که در تیم ملی هستیم با حمایت تاج و کی‌روش است و امیدوارم مثل گذشته بهترین بازی‌ها را برای تیم ملی انجام دهم، چون همه ما سرباز تیم ملی هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود

ده روسی از بین مهاجمان خود ترجیح می دهد که تامی آبراهام را بفروشد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی آاس رم که ماه های پایانی قرارداد قرضی خود در این باشگاه را سپری می کند، ممکن است در ترکیب تیم دنیله ده روسی ماندنی شود.

تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم

به نقل از ایل مساجرو؛ دنیله ده روسی از نگرش حرفه ای و بدون حاشیه سردار آزمون در تمرینات رم کاملاً راضی است. از نظر ده روسی، این مهاجم 29 ساله ایرانی کاملاً در خدمت تیم است و هر زمان که فرصت بازی به او می رسد، از نظر فنی به رم کمک می کند. به همین دلیل ده روسی از سران رم درخواست کرده که شرایط را برای ادامه فعالیت سردار آزمون در پایتخت ایتالیا مهیا کنند. رم در پایان فصل بند خرید 12 میلیون یورویی او از لورکوزن را در اختیار دارد اما آنها قطعا این بند را فعال نخواهند کرد. تمدید قرارداد قرضی یا انتقال دائمی با مبلغی به مراتب پایین تر از توافق قبلی، هدف اصلی رمی ها در دور جدید مذاکرات با لورکوزن است. سردار در 437 دقیقه بازی برای رم در سری آ موفق به ثبت 3 گل و 1 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم