Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز بارش نسبتا شدید باران برای امشب و فردا در برخی از مناطق گیلان و هشدار اداره کل هواشناسی استان درباره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ‌ها و رودخانه‌ها، اظهارکرد: در همین راستا جمعیت هلال احمر گیلان در حال آماده باش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی افزود: کشیک امدادی جمعیت هلال احمر گیلان برقرار بوده و پایگاه‌های امداد و نجات استان نیز در صورت بروز حادثه، در منطقه حاضر می شوند.

وی با اشاره به سیل هفته گذشته در استان گیلان، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در سیل گذشته به ۱۲ شهرستان درگیر با این حادثه امدادرسانی کرد که در این مدت شهرهای تالش، املش، لنگرود، لاهیجان، رودسر و صومعه سرا به صورت ویژه از این امدادها بهره مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در این مدت ۱۰۸ تیم عملیاتی در استان فعال بودند، گفت: مقداری اقلام اولیه زندگی در میان شهروندان آسیب دیده توزیع شد.

وی افزود: در سیل هفته گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان با استفاده از ۶۵ دستگاه موتور پمپ ۳۷۲ مورد تخلیه آب از منازل سیل زدگان را انجام دادند. هنوز در برخی از مناطق استان گیلان امدادگران حضور داشته و به آسیب دیدگان کمک می کنند.

غلامی با اشاره به شرایط آب و هوای استان در ۴۸ سال آینده از آمادگی کامل نیروهای امدادی خبرداد و گفت: از شهروندان و مسافران عزیز درخواست می شود با توجه به هشدار هواشناسی از استقرار در کنار رودخانه‌ها و مسیل جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

کد خبر 4430805

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران رشت اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی