Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما، مارگو اندرسون شهردار شهر لین هِیوِن ­Lynn Haven در ایالت فلوریدای آمریکا روز یکشنبه گفت: برق این شهر که حدود یک هفته قبل به سبب طوفان مایکل قطع شده است احتمال دارد به مدت دو ماه همچنان قطع باشد.
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: اندرسون گفت:" تقریبا بیشتر درختان قطع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطوط انتقال برق و ترنسفورماتور‌ها از بین رفته اند و ما باید کار‌ها را از اول شروع کنیم. "
وضع در برخی مناطق طوفان زده در شمال شرقی ایالت فلوریدا به همین شکل است. ساکنان در این مناطق اکنون باید چند هفته از ژنراتور استفاده کنند که قیمت سوخت آن گران است و یا باید به کمک‌های امداد رسانان وابسته باشند.
شهردار لین هیون گفت:" من فقط می‌خواهم واقع بین باشم و به مردم هشدار دهم که مدتی مجبورند زندگی بسیار ابتدایی داشته باشند. "
"موسسه برق ادیسون" اعلام کرد حدود سیصد و هفتاد و یک هزار نفر از مشترکان در ایالت‌های فلوریدا، جورجیا، کارولینای شمالی و ویرجینیا، یکشنبه عصر همچنان برق نداشتند. بیشتر مشترکانی که هنوز برق ندارند و تعدادشان ۱۸۲ هزار نفر است در فلوریدا زندگی می‌کنند.
حدود دو هزار نفر روز یکشنبه هنوز در پناهگاه‌ها بسر می‌بردند و تعداد افرادی که مرگ آن‌ها بر اثر این طوفان تایید شده، نوزده نفر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطع برق فلوريدا آمريکا طوفان مايکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه