Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:45:56 GMT

تخلیه سفارت ایران در ترکیه به‌سبب هشدار بمب‌گذاری

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۳۹۰۳

تخلیه سفارت ایران در ترکیه به‌سبب هشدار بمب‌گذاری

درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حمله بمب‌گذاری انتحاری به سفارتخانه ایران در آنکارا، این ساختمان تخلیه شد.

به گزارش مشرق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، بعد از دریافت هشدار بمب‌گذاری، تخلیه شد.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» به نقل از منابع امنیتی، بعد از دریافت پیامی مبنی بر احتمال حمله یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران در آنکارا، این ساختمان تخلیه شده و سفیر ایران به مکانی امن منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پلیس ترکیه بعد از دریافت گزارش درباره ورود یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران، خیابان تهران در کنار این ساختمان را مسدود کرده و در حال تفتیش سفارتخانه است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین بمب گذاری ترکیه سفارت ایران سفارت ایران در ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد

سازمان ملل هماهنگی با رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهر رفح در راستای تسهیل عملیات این رژیم در آنجا را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سازمان ملل هرگونه هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه غیرنظامیان از رفح را رد کرده است.

این منابع آگاه اضافه کردند که سازمان ملل با آغاز عملیات در رفح مخالف است و از طرف ارتش اسرائیل این موضوع را تسهیل نخواهد کرد.

یک مقام آگاه به فایننشال تایمز گفت: (سازمان ملل) به اسرائیل می‌گوید که «این کار را نکن». آنها به نیابت از ارتش اسرائیل ارائه تسهیلات را ارائه نمی دهند.

این گزارش در حالی است که رژیم صهیونیستی برای تجاوز زمینی به شهر رفح که میزبان بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه است، آماده می‌شود.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمامیرعبداللهیان: حمله به رفح فاجعه را عمیق‌تر می‌کندروز 196 طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح

مقامات ارشد صهیونیستی مدعی شدند که هرگونه تهاجم نظامی در مقیاس وسیع به رفح تنها زمانی پیش خواهد رفت که «شرایط استراتژیک» از جمله هماهنگی با مصر و تخلیه غیرنظامیان به مناطق امن با سرپناه‌های موقت، آب، غذا و سلامتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید