Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: امسال موکب‌های خراسان رضوی در ۵ نقطه عراق به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ استانها خراسان رضوی نظرات

اکبر پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در مورد اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین نماد وحدت میان ملت ایران و عراق است و در راستای این مهم تجمع شیعیان را شاهد هستیم و ما نیز به عنوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان این مهم را برعهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا گفت: در راستای اجرایی کردن وظایف بحث ثبت نام و فرآیند صدور مجوز را از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات برعهده داریم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم و این موضوع به بحث خروج از کشور رسیده و 58 موکب امسال در مجموعه استان سازماندهی شده و مجوز آن نیز صادر شده و در 5 نقطه عراق این موکب‌ها مستقر می‌شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی تصریح کرد: حدود 80 هزار زائر نیز در بحث تغذیه و اسکان و حمل و نقل مورد حمایت قرار می‌گیرند.

پارسا عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب در نجف اشرف جدای از ساخت صحن حضرت زهرا(س) این بود که تعدادی نیرو ارسال شد تا فضا را مهیا کنند و 100 هزار نفر در صحن حضرت زهرا(س) اسکان می‌یابند.

در فیلم زیر مشروح صحبت‌های مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی را در زمینه خدمت‌رسانی در این ایام شاهد هستید.

انتهای پیام/ح

R41347/P1357/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد