Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس نظامی روس اتهام جدید یک مقام نظامی هلندی به روسیه درباره اقدامات تحریک‌آمیز کشتی‌ها و هواپیماهای روسی در جریان مانورهای نظامی ناتو در شمال نروژ را تنها ادامه جنگ اطلاعاتی علیه مسکو نامید. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ بین الملل اروپا آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "ایگور کاروتچینکو" کارشناس نظامی و سردبیر مجله «دفاع ملی» در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» اعلام کرد که اتهامات وارد شده به روسیه درباره اقدامات تحریک‌آمیز علیه مانورهای ناتو، بخشی از جنگ اطلاعاتی است، چرا که روسیه در زمان اقدامات نظامی خود  به رعایت قوانین امنیتی به‌شدت پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، ژنرال "جف مک‌موتری" فرمانده عملیات تفنگداران دریایی هلند اعلام کرد که کشتی‌ها و هواپیماهای روسی تلاش می کنند تا اقدامات تحریک آمیزی علیه نظامیان انگلیسی و هلندی در چارچوب مانورهای نظامی ناتو در مناطق شمالی نروژ انجام دهند. وی مدعی شده که تعداد کشتی‌های روسی در منطقه بیشترین تعداد طی ده‌ها سال گذشته است و هواپیماهای روسی نیز در فاصله نزدیکی از مواضع نظامیان غربی پرواز می‌کنند.

کاروتچینکو توضیح داد: «اتهامات وارده به روسیه تمامی نداشته و قطع نمی‌شوند. متاسفانه هلند نیز اخیرا به جمع آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی پیوسته است. همه می‌دانند که وزیر دفاع هلند علنا اعلام کرده که آنها در یک جنگ اطلاعاتی با روسیه هستند. ظاهراً این جنگ تشدید شده است.»

سردبیر مجله «دفاع ملی» ابراز اطمینان نمود که روسیه به شدت و به طور کامل تمامی اقدامات امنیتی لازم را در جریان اقدامات نظامی خود رعایت می‌کند، چه در زمان پرواز هواپیماها و چه در عبور و مرور کشتی‌ها. مسائل امنیتی به خصوص در مسیرهایی که امکان تماس نظامیان روسی با نیروهای نظامی یا تاسیسات نظامی خارجی وجود دارد، به‌شدت رعایت می‌شود.

به گفته وی، همه اقدامات لازم انجام می‌شود تا ضوابط و قوانین امنیتی در این رابطه رعایت شوند تا امکان بروز هر نوع حادثه‌ای بین طرفین از بین برود. به همین دلیل اتهامات وارده از طرف هلند تنها بخشی از جنگ اطلاعاتی این کشور علیه روسیه و نه چیزی بیشتر است.

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,89,1128,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معاون وزیر خارجه ایران ۱۸ آوریل به مسکو سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: زورآزمایی روسیه و آمریکا در شورای امنیت این بار به نفع ایران

بر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه ایران در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227368 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • اسرائیل با اقدامات تحریک کننده به اوکراین دوم تبدیل خواهد شد
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان