Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@11:20:51 GMT

تولید دانش بنیان، رمز موفقیت صنایع داخلی است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۰۱۹

ساعت24-محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، تولیدات دانش بنیان را رمز موفقیت صنایع داخلی دانست.   

به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب، احمدحشمی‌پور، مدیرکل حوزه مدیریت ،محمد جواد افتخاری، رئیس اداره بازاریابی و امیرحسین کوچکی رئیس شعبه جنت آباد   به منظور آشنایی با توانمندی های شرکت لوله و ماشین سازی ایران و  بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌های فی‌مابین از این مجموعه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، قربانی با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع و تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از تولید داخلی، سرمایه ایرانی و کارگر ایرانی است که این مهم به عنوان محور سیاست‌های اعتباری بانک دی در سال 1397 لحاظ شده است.
مدیرعامل بانک دی با برشمردن مزایای حمایت از تولید داخلی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور خاطرنشان کرد:  برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در جامعه باید به نحوی باشد که صنعتگران و کارآفرینان بتوانند با کمترین هزینه ممکن کالاهای رقابت‌پذیر و صادرات محور خود را به بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه کنند.
وی افزود: بانک ارزش آفرین دی که متعلق به خانواده معظم شهداء می باشد در راستای تحقق شعار سال، سعی دارد از منابع خود به بهترین نحو ممکن در جهت حمایت از واحدهای تولیدی استفاده کند و رسالت ما در بانک ارزش آفرین دی این است که در زمینه تولید، اشتغال و به‌کارگیری جوانان بتوانیم با تولیدکنندگان ایرانی مشارکت دوجانبه داشته و انگیزه خرید کالای داخلی را در بین آحاد جامعه افزایش دهیم و طراحی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی  نیز گامی مهم در این راستا بوده است.
قربانی همچنین با تحسین انگیزه و پشتکار کارکنان شرکت لوله و ماشین¬سازی ایران گفت: هدف دولت‌های غربی از اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، فلج کردن صنایع  و اقتصاد کشوراست اما امروز در بازدید از این شرکت، شاهد آن بودیم که مدیران و کارگران این مجموعه با غیرت، همت و تلاش بی‌وقفه و بدون تاثیر پذیرفتن از تحریم ها همچنان در حال فروش گسترده محصولات خود به مشتریان داخلی و خارجی هستند. 
وی خاطرنشان کرد: تداوم موفقیت شرکت‌هایی مانند شرکت لوله و ماشین¬سازی ایران مستلزم حمایت دولت، توسعه سرمایه‌گذاری، دانش‌بنیان کردن فرآیند تولید، کاهش قیمت تمام‌شده محصولات، ارتقای کیفیت و بازارسازی مناسب است.
در این دیدار محمدرضا بابائی، مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران نیز ضمن تقدیر از حمایت های بانک دی از تولیدکنندگان داخلی، به ارائه توضیحاتی در خصوص محصولات و فعالیت‌های این شرکت پرداخت.
بابایی با اشاره به شرایط بین المللی و موانع توسعه تولیدات داخلی گفت: شرکت لوله و ماشین سازی ایران در سالیان اخیر با مشکلات متعددی مواجه بود که با مدیریت هوشمندانه و اراده جمعی کارکنان تلاشگر مجموعه با موفقیت از این موانع عبور کرد و امروز شاهد آن هستیم که این شرکت با بیش از 2500 نفر نیروی انسانی یکی از قوی‌ترین مجموعه های صنعتی ایران است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع نساجی هلال احمر ایران

شرکت نساجی هلال احمر ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش‌ روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند. به مناسبت هفته هلال احمر که از تاریخ ۱۸ الی ۲۴ اردیبهشت ماه خواهد بود روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه جمعی از اصحاب رسانه از این صنایع بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077617 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی