Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان خراسان‌ رضوی گفت: براساس اطلاعات رسیده، همه کلاس‌ها دایر شده است و تصاویر منتشر شده به‌ عنوان اعتراض، صحت ندارد.

مهدی مجیدی‌فردر گفت‌و‌گو با ایسنا، در خصوص اعتراض معلمان اظهار کرد: براساس اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، کلیه کلاس‌های مدارس استان دایر و معلمان در کلاس‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارند.

وی افزود: یک نمونه ازآن عکس دسته‌جمعی معلمان در نوروز96 بوده است. این عکس‌ها را کانال‌های تلگرامی که علیه نظام‌جمهوری اسلامی موضع دارند، به نام اعتراض معلمان پخش می‌کنند.

مجیدی‌فر در خصوص مشکلات آموزش‌و‌پرورش بیان کرد: قطعا کاستی‌هایی درخدمات رفاهی، معیشتی و... وجود دارد اما این کاستی‌ها سبب نمی‌شود که به این‌گونه حرکات دامن بزنیم. معلمان ما نیز بسیار هوشیارتر از این هستند که به این حرکات دامن بزنند.

وی افزود:  نظام جمهوری اسلامی یک خانواده است و قطعا اگر مشکلی باشد در درون خانواده حل خواهدشد. این موضوعات ما را از هدفی که داریم دور خواهد کرد. 

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان‌رضوی یادآور شد: در مجموعه آموزش‌و‌پرورش کل کشور در سال‌های اخیر اقداماتی که برای پرداخت معوقات معلمان در طی سال‌های اخیر تقریبا بی‌نظیر است. در استان خراسان رضوی هیچ بدهی بابت پاداش خدمت معلمان نداریم. یک بخشی از مطالبات معلمان در سال 1396 که رقم بسیار زیادی نیست، برای معلمان ما مشکل ایجاد کرده است.

مجیدی‌فردر خصوص پرداخت همین معوقات خاطرنشان کرد: این موضوع اعتبارات دولتی است و مسئله باید کشوری حل شود. اعتبارات باید از سمت دولت پرداخت شود که  در استان برای بخش معلمان آن را منظور کنیم .

وی ادامه داد: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش در شرایط دشوار اقتصادی امروز این است که کم‌تر مشکلی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان ایجاد شود چرا که ارتقاء آموزش و پرورش موجب توسعه همه جانبه کشور است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان‌ رضوی تصریح کرد: ما منکر کاستی‌ها نیستیم و باور داریم رشد فرهنگی، معیشت و خدمات باید بیشتر شود.  به این نکته نیز باید توجه‌کرد که درهمین دولت افزایش حقوق معلمان و خدمات خوبی برای بخش فرهنگی داشته‌ایم که در کنار آن سعی شده است دانش‌آموزان فراموش نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اعتراض معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم

استاندار زنجان با اشاره به غفلت از آموزش و پرورش گفت: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی کشور بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت مقام معلم با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در سالن همایش بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد؛ در این برنامه از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به معلمان و فرهنگیان شهید دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز شویم بحث آسیب‌های اجتماعی است و به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود، می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها نقش موثرتری داشته باشد.

وی ادامه داد: هم حوزه آموزش و هم حوزه پرورش مهم است ولی متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسایل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر پیشرو و رتبه زیر 10 را دارد، افزود: باید نسبت به عدالت آموزشی در استان تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه رسالت مهم این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببریم،‌ گفت: تابستان امسال باید تمرکز روی مسایل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد تامین می شود.

افشارچی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست چرا که معلم‌ها هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبرو می‌شوند که این خود به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از معلمان نمونه کشوری و استانی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش