Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید درباره وضعیت تیم ملی امید اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود که فردا بازیکنان را مرخص کنیم وحتی بازی هم فردا داشته باشیم که کرانچار تشخیص داد که اردوامروز به پایان برسد چرا که باشگاه ها به من و سرمربی تیم  زنگ می زنند و آنها احتیاج به بازیکنان خود دارند و استقلال و پرسپولیس هم شرایط خاص دارند و بازیکن اصلا برای تمرین کردن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشخیص بر این بود که بعد از تمرین، بازیکنان را در اختیار باشگاه ها قرار بدهیم و در فیفا دی بعدی برنامه بهتری داریم و قرار است به عمان برویم و با تیم ملی این کشور بازی می کنیم.

تلاش می کنیم 2 بازی دوستانه در فیفا دی داشته باشیم 

او درباره اینکه شرایط آب و هوایی عمان برای برگزاری بازی دوستانه مناسب است، گفت: بله در روزهای آخر فیفا دی با تیم ملی عمان بازی برگزار می کنیم و تلاش خود را به کار می بندیم که یک تیم هم برای بازی دوستانه به ایران بیاید و در فیفا دی بتوانیم 2 بازی انجام بدهیم. بازی مقدماتی المپیک 2020 ژاپن در اسفندماه است و  برنامه ریزی کردیم که زمان بعدی فیفا دی  در قطر باشد وبازی دوستانه در این کشور برگزار کنیم و فدراسیون هم در تدارک این بازی دوستانه کمک کرده است.  

برای برگزاری تمرینات در پژوهشگاه نفت موافقت شد 

استیلی درباره اینکه زمین پژوهشگاه نفت از زمین های دیگر وضعیت بهتری دارد و آیا درخواستی برای اختصاص این زمین به تیم ملی امید صورت گرفته است، گفت: بله آزاد مدیر اجرایی تیم ما با مسئول پژوهشگاه نفت تماس گرفت و چون هیچ تیمی از جمله تیم ملی بزرگسال در اینجا تمرین نمی کند از او درخواست کردند که این زمین در اختیار تیم ملی امید بگذارد که موافقت شد از این به بعد در این زمین تمرین کنیم. با توجه به اینکه آخرین روز تمرین تیم ملی امید است کمی دیر شد اما زمانی که کیفیت زمین خوب باشد تمرین از لحاظ کیفی بهتر برگزار می شود. خدا را شکر از این به بعد محل تمرین خوبی داریم و اینجا خالی است و بهتر می توانیم تمرین کنیم و علاوه بر این برنامه ریزی برای بازی دوستانه است و تلاش می کنیم مثل بازی با تیم ملی عراق نشود که  دقیقه نود انصراف داد و به ایران نیامد و تمام برنامه های ما را به هم زد.

درهای تیم ملی امید را به روی بازیکنان نمی بندیم 

مدیر تیم ملی امید درباره اینکه بازیکن جدیدی به اردوی تیم ملی امید دعوت می شود، گفت: از اول اردوی تیم ملی امید با 200 بازیکن شروع کردیم و کرانچار بازی این تعداد بازیکن را دیده است و درهای تیم ملی امید را به روی بازیکنان نمی بندیم و بازیکنی که مستعد و می تواند به تیم ملی کمک کند به طور حتم به ترکیب تیم اضافه می شود. همچنین  3  لژیونر به تیم ما اضافه شده است و آنها کیفیت تمرین را بالا بردند و حضورشان هم انگیزه ای برای بازیکنان می شود که تلاش  کنند تا لژیونر شوند.  زمانی که با تیم های ملی چین و عراق در جاکارتا بازی کردیم 2،3 بازیکن ما را این تیم ها می خواستند چرا که موقعی که بازی بین المللی انجام می دهیم نحوه بازی بازیکنان ما دیده می شود و آنها پیشنهاد از کشورهای دیگر دریافت می کنند. البته بازیکنان ما پیشنهاد تیم های دیگر را قبول نکردند و بیان کردند که هنوز زمان دارند و در المپیک بازی شان بیشتر دیده می شود. زمان سخت ما انتخاب نفرات تیم ملی امید است چرا که همه بازیکنان خوب هستند و کادر فنی قراول گری می کند تا در اردوی بعدی 30،31 بازیکن داشته باشیم.

محمد آقا جان پور به پلیس فتا شکایت می کند 

استیلی درباره موضوع انتشار یافته محمد آقاجان پور در صفحه اجتماعی اش اظهار کرد: این بازیکن بیان کرد که این صفحه اجتماعی برای او نیست و به او گفتم که به پلیس فتا شکایت کند چرا که آقا جان پور را به خوبی می شناسم و می دانم بازیکن سالم و خیلی خوبی است.

برای استفاده از ساختمان پک نامه رسمی می دهیم

مدیر تیم ملی امید درباره استفاده از ساختمان پک بیان کرد: من روز گذشته با تاج جلسه ای داشتم و درباره این مسائل صحبت کردیم و قرار شد هر زمانی که احتیاج به ساختمان پک داریم نامه رسمی بدهیم تا این ساختمان را در اختیار ما بگذارند. علاوه بر این تاج بیان کرد ساختمان پک برای همه رده های تیم ملی است اما اولویت استفاده از این ساختمان در ابتدا برای تیم ملی بزرگسال و بعد رده های دیگر تیم ملی است. همه رشته های ورزشی  از ساختمان پک استفاده می کنند و باید مدیریت شود تا تداخلی با یکدیگر نداشته باشد و مستلزم این است که همه به صورتی کار کنیم که به یکدیگر آسیب نزنیم.

تعامل میان تیم ملی امید و بزرگسال اتفاق خوبی است 

او درباره اینکه کی روش بیان کرده درب اتاقش برای استیلی باز است، گفت: بله صددرصد و ما زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و از روز اول من و کرانچار تعامل داشتیم و بیان کردیم که اولویت با تیم ملی بزرگسالان است چرا که جام ملتهای آسیا را پیش رو دارند و اگر ارتباط میان تیم ملی امید و بزرگسال باشد به طور حتم اتفاق خوبی رخ می دهد و حتی می توانستیم با تیم ملی بزرگسال یک بازی دوستانه برگزار کنیم و اتفاق خوبی است. بازیکنان تیم ملی امید آینده تیم ملی بزرگسال هستند و همه  تلاش می کنیم پرچم کشورمان را بالا ببریم و وحدت و همدلی در این ارتباط کمک زیادی می کند.

او  درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه اگر جای استیلی بودم برخی از اعضای کادر فنی را تغییر می دادم، خاطر نشان کرد: کادر فنی ما رزومه خوبی دارد و با یکدیگر هماهنگ هستند. همچنین با بچه ها هم صحبت کردم و و حرف خاصی مطرح نشده است و  امیدوارم این همدلی ایجاد شود.  کرانچار سابقه خوبی دارد و شاهرودی و بختیاری زاده بازیکنان جام جهانی بودند و به طور حتم بدانید شاخصه اصلی ما اخلاق و رفتار است و این مسئله به بازیکنان انتقال می یابد. به هر حال  بازیکنانی در اردوی قبلی  داشتیم که ضوابط رفتاری و اخلاقی را رعایت نکردند و کنارشان گذاشتیم و حتی بازیکنی که در جاکارتا مشکل درست کرد به ایران برگرداندیم و شاخصه اصلی رفتار و اخلاق است و کادر فنی این موضوع را رعایت می کند.

بیشتر بخوانید: 

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید زیر نظر زلاتکو کرانچار در روز مصدومیت خرم حسینی مهدیخانی: کیفیت زمین تمرین خوب نیست/ از پدیده طلب دارم کرملاچعب: دوشنبه به فنلاند بازمی گردم/ شرایط تیم ملی امید سخت است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود