Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@02:31:30 GMT

108 کیلو 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۲۲۳

108 کیلو 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم در امر تهیه مواد مخدر در سطح کشور و توزیع آن در استان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور تربیت حیدریه کردند، افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران دستور توقف را برای این خودرو صادر کردند، خاطر نشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو مقدار 108 کیلو 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهم به همراه خودروی مربوطه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، یادآور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای تکمیل تحقیقات تحویل مقامات قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس در تمام نقاط کشور اسلامی ایران به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا امنیت، آرامش و سلامتی افراد جامعه به خطر بیافتد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با قدرت با اخلال گران نظم و امنیت برخورد می کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام./

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس عملیات مشترک مرگ مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام  انتظامی در پایان گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان