Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصه‌گویان راه‌یافته به بخش استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان گلستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، رابط بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان گلستان گفت: این نهاد فرهنگی به لحاظ نقش تربیتی قصه و قصه‌گویی از تیرماه سال جاری اقدام به اطلاع‌رسانی و برگزاری جشن‌های مرکزی و حوزه‌ای کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مریم آریافر در همین راستا تعداد ۱۶۳ اثر در بخش‌های قصه‌گویی، ۹۰ ثانیه‌ای و مقاله به دبیرخانه ارسال شده که از این میان با ارزیابی آمنه‌سادات حسینی، سیده‌محدثه حسینی و طیبه جلالی به عنوان داوران این بخش از جشنواره، ۲۰ نفر در بخش زنان و مردان، ۷ نفر در بخش دختران و پسران و ۳ نفر در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله استانی راه‌یافتند.

 

وی افزود: برگزیدگان این دوره در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهرماه در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برای راه‌یابی به مرحله‌ی منطقه‌ای به رقابت خواهند پرداخت.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ایلام شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر ارشاد کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی راهیابی اثر استان گلستان جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی

حاتم طهماس‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین جشنواره بین المللی کوچ عشایر با اهداف و معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات جامعه عشایری و حفظ و احیا و معرفی فرهنگ، هنر، آداب و سنن و صنایع دستی و نمایش جایگاه بی بدیل جامعه عشایری در زمینه‌های تاریخی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم ساختن آشنایی اقوام و تبادل افکار و تجارب عشایر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره با حضور و مشارکت ۷ استان گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، فارس و کرمانشاه اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر استان تصریح کرد: در این جشنواره ۷ کشور شامل افغانستان، مغولستان، ترکمنستان، عراق قزاقستان، ترکیه، پاکستان و نیجریه حضور خواهند داشت.

طهماس پور گفت: در جشنواره دو روزه شهر جعفرآباد صنایع دستی، پخت غذای سنتی، محصولات عشایر، لباس سنتی، آیین‌های موسیقی، رقص و عاشیق و بازی‌های بومی و محلی شامل چلینگ آغاجی، قییش کوتی، اسب سواری، شتر کوچ برتر برای عموم به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 6088139

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری