Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - نماینده انجمن جامعه شناسی ایران در خراسان جنوبی گفت: طرح ملی گفت و گوی خانواده نخستین بار با حضور چند گروه از اقشار فعال یا مرتبط با حوزه زنان و خانواده در استان اجرا می شود.

محمدعلی طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فاز اول این طرح با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی و انجمن جامعه شناسی اجرا می شود و تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حدود 40 نفر از دانشگاهیان، کارشناسان دولتی، فعالان سازمان های مردم نهاد،خبرنگاران فعال در عرصه مسائل کودکان و خانواده، کارشناسان میدانی و مددکاران دستگاه های اجرایی استان در روند اجرای طرح ملی گفت و گوی خانواده همکاری می کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بیرجند هدف از اجرای این طرح را بررسی چالش ها و ضعف های گفت و گو در خانواده عنوان کرد و گفت: یکی از مسایلی که در جامعه وجود دارد این است که خانواده و گروه های خویشاوندی نمی توانند یگانه پناهگاه افراد باشند لذا باید تلاش کرد گفت و گو در خانواده با خرد جمعی تقویت و کلیشه های معمول شکسته شود.
وی از برگزاری کارگاه آموزشی این طرح در روز سه شنبه 24 مهرماه خبر داد و گفت: گروه های هدف در این کارگاه یک روزه مباحث مربوط را آموزش می بینند و بعد به جامعه هدف خود منتقل می کنند.
طالبی یادآور شد: طرح ملی گفت و گوی خانواده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود و گفت و گوی بین نسلی را برای جلوگیری از شکاف نسل ها به عنوان راه هایی برای جلوگیری از آسیب های حوزه خانواده مطرح می کند.
وی ابراز امیدواری کرد: این طرح به تقویت بنیان های خانواده کمک کرده و در عین حال مسأله خشونت های خانگی و جلوگیری از آن را مورد نظر قرار دهد.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خانواده طرح ملي جامعه شناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی

از دیروز سامانه بارشی در خراسان جنوبی فعال شده که بارش باران در این ایام در نزد قدیمی‌ها به شیشه ۳۶ معروف است.

بارش ها سبب بروز خسارت در برخی از نقاط استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی