Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@07:47:53 GMT

ایران می‌تواند در آینده بهتر شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۴۳۷

به گزارش وانانیوز،  سزار فاریاس سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی در نشست خبری پیش از دیدار با ایران اظهار داشت:بازی فردا دیدار جالبی است، ایران مربی خوبی دارد که ٧سال است با ایران کار می‌کند، ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشته و مسابقه فردا از این نظر که دو تیم سبک متفاوتی دارند جالب می‌شود.

وی ادامه داد:بولیوی از آمریکای جنوبی می‌آید و تیم‌های بزرگی مثل برزیل و آرژانتین در آنجا حضور دارند، صعود از بین این تیم‌ها به جام جهانی خیلی سخت است، ولی همانطور که ایران برای مسابقات پیش رو تلاش می‌کند ما هم این کار را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاریاس تاکید کرد:بازی فردا از نظر من بازی خوبی است و در تیم من بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند خود را نشان بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را فردا با نفرات اصلی به مصاف ایران می‌فرستد یا خیر گفت:ما بازیکنان خوبی داریم که خوب کار می‌کنند، ایران تیم خوبی است و در آسیا هم جزو تیم‌های برتر محسوب می‌شود، تیم ما برای مسابقات انتخابی در ارتفاع بالا بازی می‌کند و ما می‌خواهیم بازیکنانمان را با شرایط دیگر جغرافیایی آشنا کنیم. البته بعد مسافت و سفری که داشتیم فرصت خوبی را برای تیم ما فراهم کرده که بتوانیم با شرایط جدید آشنا شویم.

سرمربی تیم ملی بولیوی در خصوص اینکه آیا ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود گفت:ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار داشت، ولی عملکرد این تیم خوب بود. ما جام جهانی را در لندن که کی روش هم آنجا حضور داشت آنالیز کردیم. این تیم مربی خوبی دارد و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، ایران می‌تواند در ادامه بهتر هم شود.

خبرنگاری گفت: شما جوان هستید و کمی از رزومه خودتان بگویید که فاریاس پاسخ داد:من ٦سال سابقه مربیگری در ونزوئلا را داشتم، در مسابقات زیر ٢٠ سال آمریکای جنوبی بودم، در مصر هم در جام جهانی سرمربی زیر ٢٠ سال ونزوئلا بودم، سابقه مربیگری در لیگ هند را هم داشتم، در حال حاضر سرمربی استرونجر بولیوی هم هستم و بعد از ماه دسامبر رسما در تیم ملی بولیوی کار خواهم کرد.
انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت