Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس هيات بوکس خوزستان در واکنش به صحبت‌هاي دبير فدراسيون، گفت: نايب رئيسي يکي از پست‌هاي اجرايي فدراسيون است و بنده در صحبتي که با ثوري داشتم قرار بر اين بود که اين پست تشريفاتي نباشد و ثوري نيز به اين ماجرا اشراف دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس، مجمع انتخاباتي فدراسيون بوکس در حالي روز سه شنبه 5 دي ماه سال 96 در آکادمي ملي المپيک برگزار شد که در پايان راي گيري حسين ثوري مديرکل اداره کل ورزش و جوانان استان سيستان و بلوچستان با کسب 23 راي سکاندار فدراسيون بوکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور حسين ثوري در فدراسيون بوکس، ناصر طالبي 28 اسفند ماه با پيشنهاد وزارت ورزش و جوانان رسما به عنوان نايب رئيس فدراسيون بوکس معرفي و انتخاب شد، اما طي هفته‌هاي گذشته پس از اختلاف نظرهاي مختلف طالبي استعفا خود را به رئيس فدراسيون ارائه کرده و ديگر در فدراسيون بوکس حضور پيدا نکرد.
شنيده‌ ها حاکي از آن است که مسئولان فدراسيون در تلاش هستند تا از بين گزينه‌هايي که وجود دارد يکي از آن را به عنوان نايب رئيس فدراسيون انتخاب کنند. حسين عنقاني و سيامک صالحي(رئيس هيات بوکس استان خوزستان) دو گزينه اصلي فدراسيون بوکس هستند که رئيس فدراسيون در تلاش است تا يکي از اين دو نفر را به عنوان نايب رئيس انتخاب کند. طبق آخرين خبرها حسين ثوري با هر دو گزينه رايزني‌هاي اوليه را انجام داده و قرار است به زودي از بين گزينه‌ هاي موجود يکي را معرفي کند.
سيامک صالحي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سوال که شرايط بوکس استان خوزستان در حال حاضر چطور است،‌گفت: خوشبختانه همه کميته‌هاي ما فعال هستند، کميته مربيان،‌کميته فني، کميته آموزش و ...همه طبق روال کارهاي خود را انجام مي‌دهند. ما براي حضور در مسابقات قهرماني کشور در بخش جوانان و بزرگسالان اردوهاي منظمي را در دستور کار قرار داديم و اردوها پيگيري مي‌شود. با توجه به اين کميته استعداديابي که داريم در آينده حرف‌هاي زيادي در بوکس استان خواهيم داشت. 
وي در ادامه صحبت‌هاي خود، گفت: حدودا 40 نفر در مجموع در اردوي جوانان و بزرگسالان حضور دارند. ما در هر وزن دو نفر را داريم که خوشبختانه در حال حاضر 3 نفر از بچه‌هاي تيم ملي بزرگسالان از خوزستان هستند و حتي 2 نفر هم در تيم ملي جوانان داشتيم که فعلا به خاطر تعطيلي اردوها آنها در اردو حضور ندارند. 
صالحي در پاسخ به اين سوال که گويا شنيده شده شما يکي از گزينه‌هاي نايب‌رئيسي فدراسيون بوکس هستيد آيا اين موضوع صحت دارد يا خير، اظهار داشت: من اين موضوع را از شما مي‌شنوم! به هر حال کار هيات بوکس خوزستان کمتر از نايب رئيسي فدراسيون نيست. اگر بوکس خوزستان پا بگيرد قطعا بوکس تيم ملي ايران موفق مي‌شود. اگر قرار باشد بين هيات بوکس استان خوزستان و نايب رئيسي فدراسيون يکي را انتخاب کنم قطعا چون خوزستاني هستم هيات بوکس استان خوزستان را انتخاب مي‌کنم. هدف من کمک به بوکس است پس اگر از همين جا که در حال حاضر هستم به بوکس ايران کمک کنم قطعا مفيدتراست. 
رئيس هيات بوکس خوزستان در پاسخ به اين سوال که پس شما پيشنهاد نايب رئيسي فدراسيون را تکذيب مي‌کنيد يا خير، عنوان کرد: بنده با حسين ثوري در رابطه با اين موضوع صحبت کردم و حتي بحث فني کرد‌ه‌ايم ( با خنده) اما هنوز موضوع قطعي نيست. به هر حال ثوري هر تصميمي بگيرد براي من قابل احترام است. اگر قرار باشد که خودم تصميم بگيرم هيات بوکس خوزستان را انتخاب مي‌کنم اما اگر قرار بر اين است که حسين ثوري در مورد من تصميم بگيرد، تصميم او برايم قابل احترام است و به پيشنهاد او لبيک مي‌گويم. 
صالحي در پاسخ به اين سوال که دبير فدراسيون بوکس در صحبت‌هاي خود اينطور مطرح کرده پست نايب رئيسي يک پست تشريفاتي است و تا زماني که رئيس باشد نايب رئيس جايگاه اجرايي ندارد و در واقع زمينه انتخاب نايب رئيس تخصص و فعاليت او در بحث اسپانسرينگ و بازاريابي است آيا شما با اين صحبت‌ها باز هم دوست داريد که به عنوان نايب رئيس باشيد يا خير،‌گفت: اگر اسپانسر فکري و مالي بخواهند کمک مي‌کنم، اما قطعا اينطور نيست که نايب رئيس پست تشريفاتي باشد. نايب رئيسي يکي از پست‌هاي اجرايي فدراسيون است و بنده در صحبتي که با ثوري داشتم قرار اين بود که اين پست تشريفاتي نباشد و ثوري نيز به اين ماجرا اشراف کامل دارد. به هر حال همه ما در تلاشيم بوکس ايران موفق باشد. تمام هدف ما موفقيت بوکس است و انشاءالله که هر کسي در هر جايي است بتواند به اين رشته کمک کند. 
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد