Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صبح دوشنبه، 23 مهرماه با حضور در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران که به میزبانی استان مرکزی در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد ضمن تشکر از میزبانی استان مرکزی در برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: همکاری و همراه خوبی را بین تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این گونه همکاری‌ها و برگزاری مسابقات سراسری قرآن حرکت خوبی در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: در سال 88 نزدیک به 36 هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن کشور مشارکت داشتند و در سال 96 بیش از 400 هزار نفر یعنی رشد 11 برابری را در فعالیت‌های قرآنی شاهد بودیم و این مهم به برکت امام راحل و خون پاک شهیدان بوده است.
محمدی با اشاره به نام شهیدان قرآنی از جمله شهید آنجفی اظهار کرد: تمامی این شهیدان از خانواده‌های متدین قرآنی بودند و توانستند این شهدا این چنین در راه خدا و اسلام و قرآن گام بردارند.
وی بیان کرد: قرآن شافع مشفع است و اگر شفاعت کند مورد پذیرش خداوند قرار خواهد گرفت.
چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 10 مهرماه در مجتمع کوه نور اراک آغاز شد و امروز 23 مهرماه خاتمه یافت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی میزبانی اراک میزبانی استان مرکزی مسابقات بین المللی قرآن حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرابی ادامه داد: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآن حضور دارند.

وی افزود: امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنرهای قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است.

سرابی تاکید کرد: ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود. 

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خادمان تجلیل شده از فعالین داخلی و چه تعداد از فعالین خارجی هستند؟ توضیح داد: در طول دوره‌های گذشته فعالین قرآنی از خارج از کشور داشتیم، که در این دوره خادم از اتباع غیر ایرانی نداریم. اما برنامه‌ریزی کردیم که در دوره‌های آینده خادمانی را از دیگر کشورهای اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفل «امام حسنی ها» جلوه ای درخشان از عشق ملت به شعائر دینی است
  • قرآن کریم با هنر نازک کاری و معرق هنرمند سنندجی به تحریر در آمد/ برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو