Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزخراسان جنوبی،  دکتر سعید جلیلی در بازدید از شرکتهای دانش بنیان و مرکز رشد و خلاقیت و نوآوری بسیج  از نزدیک با مخترعان و اساتید دانشگاهها  دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده مقام معظم رهبری درشورای عالی امنیت ملی در این دیدار درباره اهمیت علم به عنوان سلاح امروز در برابر کشورهای غربی، گفت :  فاصله گیری کشورهای غربی از سایر کشورها ، استفاده از علم و رشد دانش است و امروزه تنها راه مقابله با آنان در جریان تحریم ها رشد ایران در زمینه علم و تکنولوژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دشمن به خوبی می داند که قدرت کشور ما در پشتیبانی مردم از نظام است و در صدد است تا آن را از بین ببرد که در شرایط کنونی رشد علمی راه مقابله با دشمن بوده تا بتوان دشمن را عقب راند.
وی با بیان اینکه علم قدرت تولید می کند و کار علمی شما می تواند برای کشور قدرت ، رفاه و امنیت به وجود بیاورد، گفت: در این زمینه مخترعان و شرکت های دانش بنیان نقش پررنگی در پیشرفت سریع جوامع دارند.
دکتر سعید جلیلی از افراد حاضر در جلسه به خصوص مبتکران و مخترعان قدردانی کرد و افزود : هر قدر دانش با نیاز روز در ارتباط باشد ، کاربردی تر است و رفاه مردم کشورمان را در پی خواهد داشت که شما عزیزان در این زمینه نقش موثری دارید و در مقابل،  نظام و دولت هم باید حرکت علم را تسریع کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: علم شرکتهای دانش بنیان دکتر سعید جلیلی بازدید مخترعان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • علت برتری امروز قدرت دفاعی ما دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند