Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام با بیان اینکه زوار و بویژه دانشجویان از سفر انفرادی پرهیز کنند، گفت: زواری که به صورت انفردای به اربعین می‌روند، سعی کنند تا در قالب کاروان به این مراسم اعزام شوند.

محمدرضا خدادادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به برنامه‌های دانشجویان در زمینه خدمت رسانی به زوار دانشجو گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسجد امام سجاد (ع) واقع در شهر ایلام اسکان پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد:  این مسجد سه طبقه  دارد، طبقه اول آن را برای اسکان خواهران و طبقه دوم و سوم آن رابرای اسکان برادران در نظر گرفته شده اند که دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌تواند از آن استفاده کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ضمن توصیه با زوار برای تهیه اقلام مورد نیاز خود در استان ایلام گفت: باتوجه به گرانی دلار و دینار قصد داریم که غرفه‌هایی برای زوار تدارک ببینیم که اقلام مورد نیاز خود را از ایلام تهیه کنند تا نیازی به تهیه دلار و دینار نداشته باشند.

خدادادی با بیان اینکه زوار و بویژه دانشجویان از سفر انفرادی پرهیز کنند، گفت: زواری که به صورت انفردای به اربعین می‌روند، در صورت مشکل همراهی ندارند برای همین سعی کنند تا در قالب کاروان به اربعین بروند؛ همچنین سعی کنند از آوردن بار و وسایل اضافه خودداری کنند و وسایل شخصی خود را به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیاده روی اربعین موکب دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام اعزام دانشجویان به مراسم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام