Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از 4200 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در 6 ماهه نخست سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، فیروز خدائی مدیر عامل این شرکت هدف از انجام عملیات نشت یابی را ، شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود : پس از شناسایی موارد نشتی ، توسط تیم های نشت یابی، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی اعلام ، و واحدهای مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز، گفت: به منظور مطابقت فعالیتهای شرکت با استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران ، بازرسی هایی از پروژه های در حال اجرا ، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفته است و در شش ماهه نخست امسال ؛ بیش از 4200 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود 135000 انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

وی در پایان با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز ، به مشترکین عزیز توصیه کرد : به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکین گاز خانگی سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل ششماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

خبرنگار:مینا مرادزاده

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل - گاز - شرکت ملی گاز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل گاز شرکت ملی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی