Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@16:09:50 GMT

حضور گرشاسبی در خانه‌ی بشار رسن+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۴۷۱۵

حضور گرشاسبی در خانه‌ی بشار رسن+ عکس

سرپرست سرخپوشان به منظور دیدار با بشار رسن و عرض تسلیت به او به خاطر فوت مادرش به کشور عراق عزیمت کرد.

پنجشنبه‌ی گذشته و پیش از بازی تدارکاتی عراق و آرژانتین بود که خبر رسید مادر بشار رسن بازیکن پرسپولیس فوت کرده و این بازیکن را داغدار خود کرده است. 

البته مسئولان فدراسیون عراق اجازه ندادند پیش از بازی این خبر به گوش بشار رسیده و او روحیه خود را از دست بدهد و این خبر ناگوار را بعد از بازی به او دادند و او را در جریان در گذشت مادرش قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بشار سریعا اردوی تیم ملی عراق در عربستان را ترک کرده تا در مراسم تدفین او حضور داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس و بازیکنان و مربیان با انتشار پیامهای تسلیت خود به بشار رسن تسلیت گفته و برای او آرزوی آرامش کردند.

حمیدرضا گرشاسبی و حسین خبیری به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در منزل این بازیکن در عراق حضور یافته و ضمن عرض تسلیت برای آن عزیز از دست رفته طلب مغفرت کردند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!