Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک روزنامه چاپ ترکیه از تخلیه ساختمان سفارت ایران در آنکارا به دلایل امنیتی خبر داد.
به گزارش خرداد، رسانه های ترکیه از تخلیه سفارت ایران در آنکارا به دلایل امنیتی خبر می دهند.
اغلب رسانه های ترکیه اعلام کرده اند که سفارت ایران در این کشور تهدید به بمبگذاری شده است.
در همین رابطه اسپوتنیک در خبری فوری به نقل از روزنامه «سوزجو» ترکیه اعلام کرد که یک بمبگذار انتحاری به ساختمان سفارت ایران در آنکارا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روزنامه Sözcü، خیابانی که ساختمان سفارت ایران در ترکیه در آن واقع شده است بسته شده و اقدامات امنیتی شدیدی در محل حکم فرما است و سفیر ایران از ساختمان خارج شده است.
اسپوتنیک در ادامه می نویسد: هشدار در آنکارا اعلام شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده وجود بمب در سفارت ایران در آنکارا اعلام شده است. سفارت ایران در آنکارا وجود یک بمب را در سفارتخانه گزارش کرده است. خیابان تهران به خاطر ترافیک بسته شده است، سفیر از ساختمان خارج شده ، اقدامات گسترده امنیتی در حال انجام است.
راشاتودی نیز در خبری فوری از تخلیه ساختمان سفارت ایران در آنکارا به دلیل خطر بمبگذاری انتحاری خبر داده است.
این رسانه روسی می نویسد: بعد از آنکه تهدید به بمبگذاری دریافت شد نیروهای امنیتی ترکیه اقدام به خارج کردن سفیر ایران از سفارت کرده و سپس خیابان را مسدود کرده اند.
برچسب ها: آنکارا ، ایران ، ترکیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: آنکارا ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران آتش‌فشان در اندونزی/ ۱۱ هزار نفر باید تخلیه شوند+ فیلم

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های محلی اندونزی اعلام کردند فوران آتشفشان روآنگ در اندونزی در پی فوران آتش‌فشان «روآنگ»، مقامات این کشور اعلام «بالاترین سطح هشدار» کردند، زیرا نگرانند که گدازه‌های این آتش‌فشان به دریا سقوط کنند و موجب سونامی شوند.

سازمان ملی کاهش بلایای اندونزی اعلام کرد که این کوه آتش‌فشان در بخش شمالی جزیره سولاووسی قرار دارد در ۲۴ ساعت گذشته دست‌کم ۵ فوران بزرگ داشته است.

اندونزی کشوری جزیره ای با ۲۷۰ میلیون نفر جمعی، دارای ۱۲۰ آتشفشان فعال است. این منطقه مستعد فعالیت‌های آتشفشانی است زیرا در امتداد «حلقه آتش»، مجموعه‌ای نعل اسبی از خطوط گسل‌های لرزه‌ای در اطراف اقیانوس آرام قرار دارد.

به غیر از هشدار سونامی، یک عملیات نجات گسترده در اندونزی در جریان است و به بیش از ۱۱۰۰۰ نفر توصیه شده که منطقه را ترک کنند.

در حالی که حداقل ۸۰۰ نفر از ساکنان منطقه در روز چهارشنبه منطقه را ترک کردند، مقامات از گردشگران و سایر شهروندها خواستند حداقل در شش کیلومتری آتشفشان ۷۲۵ آتش‌فشان باقی بمانند.

کد خبر 6081902

دیگر خبرها

  • فوران آتش‌فشان در اندونزی/ ۱۱ هزار نفر باید تخلیه شوند+ فیلم
  • هشدار تهدیدآمیز ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده نگیرید
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • صدور هشدار سطح قرمز سیل برای ۵ استان ایران | یک روستا تخلیه شد
  • مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود