Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: کاروان سلامت شامل پزشکان عمومی، متخصص و اعضای داوطلبان این جمعیت برای خدمات رسانی به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، شهرام میرزایی روز دوشنبه در آیین بدرقه این کاروان سلامت به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشکی و پرستاری است که خدمات تخصصی درمانی و تامین دارو را بصورت رایگان در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب به مدت پنج روز ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در راستای رسیدن به اهداف هلال احمر و به منظور تامین سلامت انسانها، این جمعیت با هماهنگی سازمان داوطلبان کشور اقدام به اعزام کاروان سلامت در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب کرده است.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس تعداد پنج نفر از پزشکان متخصص داوطلب در رشته های اطفال، جراح ارتوپدی، زنان و زایمان و داخلی به معاینه بیماران منطقه خواهد پرداخت.
وی بیان کرد: این برنامه از تاریخ 23 تا 27 مهرماه برگزار می شود که پزشکان داوطلب با حضور در شهرستان سرپل ذهاب، از نزدیک با مشکلات جسمی و روحی بیماران آشنا شده و به مداوی آنان خواهند پرداخت.
میرزایی افززود: این کاروان 28 نفری جمعیت هلال احمر استان با حضور پزشکان عمومی، متخصص، داروساز، با همراهی تعدادی از پرستاران ، تکنسین های دارویی،کارشناسان توانبخشی، مامایی، روانشناس و داوطلبان فعال به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: همراه با کاروان سلامت این جمعیت نیز 150 بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، خرما، حبوبات ، تن ماهی، کنسرو لوبیا و سویا 120 بسته نیز لوازم التحریر و تعداد 110 عدد اسباب بازی به همت خیران داوطلب تهیه شده که در منطقه زلزله زده توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: کاروان سلامت این جمعیت توسط یک دستگاه خودروی ایسوزو ، یک دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه خودروی ون به منطقه یاد شده اعزام شدند.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر كاروان سلامت سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه