Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: تعداد 2187 رویداد ولادت در تاریخ 97/7/7 در سطح کشور و 352 رویداد در سطح شهر تهران رخ داده و به ثبت رسیده است. سیف الله ابوترابی در مورد تعداد کودکان متولدشده در تاریخ ۷ مهرماه گفت: تعداد ولادت رخ داده و ثبت شده در روز 97/7/7 به دلیل استقبال و تمایل خانواده ها در سطح کشور 2هزار و 187 رویداد و در سطح شهر تهران 352 رویداد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بازه زمانی مجاز پانزده روزه از زمان رخداد تولد جهت مراجعه والدین و ثبت ولادت ، این عدد نوسان خواهد داشت و به آن افزوده خواهد شد. ابوترابی همچنین تعداد ولادت رخ داده در روزهای مشابه این تاریخ و تمایل خانواده ها به تولد فرزندانشان در این تاریخ گفت: در روزهای 96/6/6 و 95/5/5 و88/8/8 به ترتیب 5هزار و680 و 6هزار و ۱۳ و 4هزار و 195 رویداد در سطح کشور متولد شده اند. معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: به طور کلی تعداد ولادت های ۶ ماهه ابتدایی امسال؛ ۷۰۶ هزار و ۷۸۸ نفر بوده است که از این تعداد ۳۶۴ هزار و ۳۹۷نوزاد پسر و ۳۴۲ هزار و ۳۹۱ نوزاد دختر متولد شده اند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات منجر به فوت در نوروز سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ شنبه، یکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت آمار حوادث رانندگی در نوروز سال‌جاری اظهار کرد: خوشبختانه طبق اعلام پلیس‌راه استان آمار تصادفات برون‌شهری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با کاهش چشم‌گیری نسبت به سال قبل همراه بود.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ تعداد تصادفات منجر به فوت هشت مورد و تصادفات منجر به خسارت ۴۶۴ مورد گزارش شد که هر کدام به ترتیب با ۵۴ و ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات جرحی هم با تعداد ۱۴۰ مورد نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود و به صورت کلی مجموع تصادفات به تعداد ۶۱۲ مورد گزارش شده‌است.

وی تصریح کرد: درصد تغییر جان‌باختگان حوادث و سوانح رانندگی درون شهری در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به صورت کاهشی و با مقیاس منهای ۱۸ درصد بوده است.

روستا خاطرنشان کرد: براساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تعداد ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که از این تعداد دو مورد برطرف و سه مورد آشکارسازی شد و سایر نقاط نیز در دستور کار است.

وی افزود: با وجود افزایش حجم ترددها، تلاش‌های شبانه‌روزی جهت کاهش تصادفات در ایام نوروز در این استان، به ثمر نشست و شاهد کاهش تصادفات بودیم.

کد خبر 746167

دیگر خبرها

  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • هوس لاکچری در ۰۳/۰۳/۰۳
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • طلایی شدن مزارع کلزا در منطقه باراندوزچای ارومیه 
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز، دلیل دوری از سهمیه المپیک