Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان گفت:این پرنده مقداری بزرگتر از بلبل و زیستگاه آن جنوب ایران تا جنوب عراق، شمال غرب هند و پاکستان است.

رحمان حسین زاده افزود: 170 گونه پرنده تاکنون در قوچان شناسایی شده اندکه بیشترین آمار مربوط به کبک، سهره و پرندگان کوچک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 160 گونه پستاندار شناسایی شده در ایران 35 گونه جانوری در قوچان وجود دارد که بیشترین آنها قوچ، میش، کل بز، گراز، پلنگ، گربه پالاس و راسو است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد قوچان پرنده بلبل خرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

وزارت کشورعراق وقوع انفجارهایی در بغداد و سایر شهرهای این کشور را، به عنوان بخشی از «حمله دیشب منتسب اسرائیل به ایران»، تکذیب کرده است.   به گزارش عصر ایران، بی‌بی‌سی به نقل از سایت شفق نیوز نوشت: یک منبع وزارت کشور عراق گزارش‌ها درباره انفجارهایی در عراق را «نادرست» خواند.   بر اساس این گزارش این منبع گفت: «ما هیچ نوع هدفگیری در داخل عراق ثبت نکردیم اما رادارهای نظامی اشیا پرنده خارجی را بر فراز حریم هوایی عراق» شناسایی کردند.   فرماندهی پلیس استان بابل عراق هم گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره انفجارهای بغداد و بابل را تکذیب کرد و آنها را «بی‌اساس» خواند.   بنا به این گزارش، بامداد امروز و همزمان با گزارش‌ها درباره حمله منتسب به اسرائیل، برخی رسانه‌های داخلی گزارش دادند که صدای انفجارهایی در استان سویدا در جنوب سوریه و در نزدیکی بغداد و استان‌ بابل عراق هم شنیده شده است.

 یک کانال عراقی تصاویری را از پیدا شدن بوستر جدا شونده موشک های اسپارو در چند نقطه ار عراق منتشر کرد که ظاهراً از هواپیما شلیک شده بودند، اما نگفت سرجنگی این موشک ها کجا فرود آمده است.   گفتنی است،  وزارت دفاع سوریه هدف قرار گرفتن چند سایت پدافند هوایی را در جنوب این کشور تایید کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • شلیک پدافند در پی مشاهده شئ مشکوک در آسمان تبریز
  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم)
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • (ویدیو) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ مستندسازی شد
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ