Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:14:44 GMT

رئیس پلیس راه فیروزکوه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۰۵۳

رئیس پلیس راه فیروزکوه معرفی شد

تهران- ایرنا- سرگرد محمدعلی آقاجانی امروز (دوشنبه) با حکمی از سوی سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه شرق استان تهران به عنوان فرمانده پلیس راه شهرستان فیروزکوه منصوب شد.

سرگرد آقاجانی با 20 سال سابقه خدمت پیش از این معاون پلیس راه دماوند بود؛ سرگرد علیرضا زمانی فرمانده سابق پلیس راه فیروزکوه نیز به عنوان فرمانده پلیس راه شریف آباد شهرستان پاکدشت منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در مراسم معارفه فرمانده پلیس راه این شهرستان گفت: با تلاش عوامل پلیس راه میزان تلفات و خسارت های سوانح جاده ای در شهرستان روز به روز در حال کاهش بوده است.
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران در این مراسم گفت: سال گذشته پلیس راه فیروزکوه رتبه نخست استان تهران را در میزان کاهش تلفات و خسارت های جاده ای کسب کرد.
سرهنگ سیاوش محبی افزود: این روند کاهشی در سال جاری نیز ادامه دارد و در شش ماهه اول امسال در مسیرهای شرق استان تهران شاهد 22 درصد کاهش تلفات و خسارت ه ای سوانح جاده ای در مقایسه با مدت مشابه سال پیش بوده ایم.
به گزارش ایرنا، شهرستان فیروزکوه با حدود 34 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده و 420 کیلومتر محور اصلی و فرعی دارد.
تهرام/9897/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معارفه پليس راه فيروزكوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ فعالیت یک واحد تولید کاغذ در شهرک صنعتی فیروزکوه با دستور دادستان این شهرستان از سرگرفته شد. این واحد تولیدی،چندی پیش به علت آلایندگی زیست محیطی و نارضایتی شهروندان از انتشار بوی نامطبوع و نداشتن تصفیه خانه، مهر و موم شده بود. با ساخت تصفیه خانه و از سرگیری فعالیت این واحد تولیدی؛ ۱۵۰ نفر به کار خود باز خواهند گشت. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران