Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازوند با بیان اینکه در حال حاضر بازسازی ها در مناطق روستایی سرپل ذهاب به اتمام رسیده است، گفت: روند بازسازی ها در شهر تا پایان سال ۹۸ به اتمام می رسد.

 

«هوشنگ بازوند» به خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان در مورد روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: ما برنامه ای داریم که طبق آن باید 25 هزار خانه را در سرپل ذهاب به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قولی که به رییس جمهوری دادیم تا پایان سال 98 بازسازی ها چه در مناطق روستایی و چه در مناطق شهری به اتمام رسیده باشد.

 

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر ساخت 14 هزار خانه در مناطق روستایی به اتمام رسیده است و حدودا تا پایان فصل سرما نیز ساخت الباقی خانه ها در روستاها به اتمام می رسد ولی برنامه بازسازی ها در شهر تا پایان سال 98 است.

 

بازوند اظهار داشت: به هر حال بازسازی ها در شهر مشکلات خاص خود را دارد ولی در شهر نیز بیش از حدود 55 درصد بازسازی ها انجام شده است و تمام خانه هایی که تعمیراتی هستند کار تعمیرات شان به اتمام رسیده است و آنهایی که کاملا تخریب شده اند نیز تعدادی آماده و تعدادی نیز در حال تکمیل هستند.

 

وی در مورد اینکه آیا همچنان افراد در کانکس زندگی می کنند، گفت: هنوز تعدادی در کانکس زندگی می کنند تا خانه هایشان تکمیل شود./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین اوقات فراغت شیراز وزیر علوم تحقیقات و فناوری ارزانی اربعین ایلام زلزله کرمانشاه هوشنگ بازوند بازسازی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اعلام خبر کاهش تورم سالانه به کانال ۳۰ درصد گفت‌: طبق گزارش مرکز آمار، روند تورم همچنان رو به کاهش است به نحوی که تورم نقطه به نقطه به حدود ۳۱ درصد رسیده و در شرف ورود به کانال ۲۰ درصد است و تورم ۱۲ ماهه هم به ۳۸.۸ درصد رسیده که به معنای ورود به کانال ۳۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه این روند استمرار داشته و تا پایان سال تورم ۱۲ ماهه تا کانال ۲۰ درصد کاهش یابد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898037

دیگر خبرها

  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم/ منظور: تورم به کانال ۳۰ درصد رسید
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی