Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:48:09 GMT

پزشک تبریزی از اعدام گریخت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۲۵۹

پزشک تبریزی از اعدام گریخت

به گزارش صدای ایران از باشکاه خبرنگاران، یک منبع آگاه در دیوان عالی کشور در رابطه با آخرین وضعیت پرونده علیرضا صلحی پزشک تبریزی به اتهام قتل همسر و مادر بزرگ خود اظهار کرد: حکم اعدام این پزشک در دیوان عالی کشور به دلیل نقص در پرونده نقض شده است. 

لازم به ذکر است؛ علیرضا صلحی پزشک تبریزی به اتهام قتل دو زن مسلمان از طریق خوراندن سم در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پزشک تبریزی اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز گذشته دادگاه عالی ایالتی در شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، رسیدگی به پرونده‌ای را درباره وضع افراد بی خانمان شروع کرد. همزمان با برگزاری جلسه دادرسی، صد‌ها نفر از فعالان آمریکایی در مقابل ساختمان دادگاه تجمع کردند. تجمع کنندگان با برپایی راهپیمایی و تجمع، حمایت خود را از افراد بی خانمان نشان دادند. آنها توجه ویژه دولتمردان را به وضع افراد بی خانمان خواستار بودند.
یک شهروند آمریکایی گفت: بی خانمان بودن، جرم نیست. افراد بی خانمان به خانه و حمایت نیاز دارند. جریمه کردن آنها و مجازات آنها، سبب نمی‌شود آنها سرپناه داشته باشند بلکه باعث می‌شود مشکل بدتر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راهپیمایی کنندگان نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «جنگ با افراد فقیر را متوقف کنید». «با فقر مقابله کنید و نه با فقرا»

شهروند آمریکایی دیگری در این باره گفت: به نظرم، رای صادرشده در دادگاه قبلی درباره افراد بی خانمان، یک حکم غیرعادی و بیرحمانه است. با این رویه، افراد محکوم شده کارت شناسایی و حمایت‌های دارویی و ارتباط با اعضای شبکه‌های محلی را از دست می‌دهند که می‌توانند به آنها کمک کنند. چرا باید این کار را کرد؟ چرا باید فرد را جایی فرستاد که هیچ تعلقی به آنجا ندارد؟ باید آنها را در جایی قرار دارد که حس خوبی داشته باشند و از این راه، بتوان به حل مشکل کمک کرد.

 

دیگر خبرها

  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند