Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:16:00 GMT

عملیات اجرایی 8 چمن مصنوعی در کهگیلویه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۲۶۵

عملیات اجرایی 8 چمن مصنوعی در کهگیلویه آغاز شد

یاسوج - ایرنا - عملیات اجرایی هشت چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی، چرام لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: چمن مصنوعی روستای چیر به نمایندگی از این تعداد طرح کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عدل هاشمی پور اظهار داشت: اعتبار این طرح های ورزشی 40 میلیارد ریال با همکاری وزارت نفت تأمین شده است.
فرماندار کهگیلویه نیز در این آیین گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار تعدادی از این طرح‌ها تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
جعفر نیکبخت تصریح کرد: علاوه بر آغاز عملیات هشت چمن مصنوعی در شهرستان طرح‌های خانه جوان دهدشت، سالن‌های ورزشی چنگلوا، درغک، دیشموک و زمین ورزشی قلعه رئیسی از دیگر طرح‌های ورزشی در دست اجرا است.
وی پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را بالای 50 درصد اعلام کرد.
شهرستان کهگیلویه به مرکزیت شهر دهدشت 32 هیات ورزشی دارد.
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زمين چمن مصنوعي وزارت نفت شهرستان كهگيلويه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مراسم که با حضور حجت السلام افروغی امام جمعه سپیدان برگزار شد، ابتدا چند تن از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به بیان خواسته و مشکلات ورزشی در هیات‌ها پرداختند.

صفری رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان این که تمامی مقام‌های قهرمانی را مدیون زحمات روسای هیات‌های ورزشی هستیم، اظهارداشت: با توجه به توانمندی‌هایی که در سپیدان وجود دارد در بحث ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اگر به همدلی برسیم آینده مثبتی پیشروی شهرستان است.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه سپیدان هم با بیان این که در هر جامعه‌ای ورزش می تواند تمامی آیتم‌های سلامتی یک جامعه را تأمین کند، گفت: با توجه به کارنامه سپیدان در سال‌های گذشته به این نتیجه میرسیم که شهرستانمان در بحث ورزش قهرمانی استان و کشور توانمد ودارای استعداد است.

امام جمعه سپیدان گفت: تمامی مسئولان سپیدان باید تلاش کنند که ورزش شهرستان و قهرمانان آن به آینده‌ای روشن تر و پر افتخار‌تر دست یابند.

در پایان از تمامی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در شهرستان سپیدان ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز