Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شبکه پرس تي وي با نگاهي موشکافانه به ماجراي کلاهي که ملانيا ترامپ در جريان سفرش به کنيا به سر داشت و نماد استعمارگران قرن 19 به حساب مي آمد، «آفريقاي امروز» اين هفته را به روي آنتن برده است.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شبکه پرس تي وي، برنامه «آفريقاي امروز» (Africa Today) با نگاهي به سفر اخير همسر رييس جمهور آمريکا به کنيا، اقدام وي در استفاده از نماد استعمارگران قرن 19 که توهين به کشورهاي آفريقايي تلقي مي شود را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين برنامه ضمن اشاره به سفر ملانيا ترامپ به آفريقا و دلايل پنهان و پشت پرده آن و با نگاهي به تصميمات اخير ترامپ که موجب بي ثباتي قاره آفريقا شد به بحث و گفت و گو پيرامون برنامه هاي آينده آمريکا در اين قاره که بيشتر مبتني بر برنامه هاي نظامي و تروريستي است، مي پردازد.
در اين برنامه همچنين ضمن بررسي قابل اعتماد نبودن آمريکا و وعده هاي مطرح شده اين کشور درخصوص قاره آفريقا، در مورد منافع آمريکا در آفريقا برغم حضور کشورهايي همچون چين، بريتانيا و برخي کشورهاي خاورميانه تبادل نظر خواهد شد.
برنامه «آفريقاي امروز» با اجراي امينا تيلور و تهيه کنندگي متيو ريچاردسون، سه شنبه 24 مهر ماه ساعت 04:00 به وقت تهران از شبکه پرس تي وي پخش مي شود. تکرار اين برنامه چهارشنبه ساعت 00:03 بامداد، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 10:00 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرس تي وي ملانيا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور  می‌پردازد.
در بخش صبحگاهی نیز با محوریت تقویم تاریخ، اخبار و اتفاقات روز را مرور می‌کند.

همچنین در بخش فرهنگی با حضورعطیه موذن کارشناس حوزه خبر، اخبار و رویداد‌های جذاب فرهنگ و هنر مرور می‌شود.

مطالبات عمومی و پیگیری مطالبات و بررسی رویداد‌ها و مناسبت‌ها در بخش‌های مختلف ملی و آیینی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان بصورت معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مستعد، بررسی روند مطالبات معلمان و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به صورت مستقل، جذب و پخش تولیدات مردمی، روایت زندگی مردمی و نگاه ملی و آیینی به مناسب‌های تقویمی و تبیینی از دیگر رویکرد‌های قابل توجه برنامه «مثبت آموزش» است.
این برنامه در ساعات نیمروزی و عصرگاهی نیز تا ساعت حدود ۱۸ ادامه خواهد داشت و با مرور برنامه‌های پخش شده در شبکه آموزش به بررسی اخبار و مسائل روز و آموزش مطالب علمی و همچنین جهاد تبیین در زمینه دستاورد‌های علمی و فرهنگی و آموزشی کشور نیز خواهد پرداخت.
برنامه «مثبت آموزش» به تهیه کنندگی سید احسان میرمحمد علی و محمد بخشایش هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ بصورت متناوب و در پانزده دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران میزبان وزرای اقتصادی قاره آفریقا می‌شود
  • ایران میزبان وزرای اقتصادی قاره آفریقا خواهد شد
  • برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما
  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستند‌های افق
  • تجار ایرانی از ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی آفریقا بهره ببرند
  • بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق
  • ظرفیت‌ معادن و کشاورزی آفریقا برای تجار ایرانی
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند