Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@02:27:53 GMT

حضور نفحات‌نیوز در مسابقات فوتسال «جام ولایت»

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۳۵۳

حضور نفحات‌نیوز در مسابقات فوتسال «جام ولایت»

به گزارش ایکنا؛ به‌همت و همکاری فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، بانک ملت و انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان تهران، اولین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها در محل فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در این راستا، نفحات‌نیوز نیز که در حوزه پوشش جلسات و محافل قرآنی فعالیت دارد، در قالب یک تیم ورزشی در اولین دوره از این مسابقات فوتسال حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت زیرنظر موسسه نفحات القرآن که به‌نشانی تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان کیا، نبش بن‌بست مینو، پلاک ۱۳ واقع شده است، فعالیت دارد.

یادآور می‌شود، مسابقات فوتسال در محل فرهنگسرای رسانه واقع در تهران، پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مؤسسات قرآنی مسابقات فوتسال جام ولایت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد