Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه با حمایت کمیته امداد سمنان یک هزار و ۶۱۵کودک مبتلابه سو تغذیه استان از سبد غذایی بهره‌مند شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای محرومت زدایی و جلوگیری از فقر و تغذیه سالم در کمیته امداد اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه ۳۵مادر شیرده تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیز از سبد غذایی بهره‌مند شدند، افزود: در کمیته امداد تلاش شد تا برای جلوگیری از سو تغذیه کودکان نگاه به این مادران نیز در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه میانگین دریافتی هر کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان ماهانه ۹۲ هزار تومان است، ابراز داشت: درمجموع برای تهیه سبد غذایی مخصوص کودکان مبتلابه سو تغذیه ۸۸۸میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

عرب بابیان اینکه ۹ هزار و ۴۷۵سبد غذایی بین کودکان مبتلابه سوءتغذیه در استان توزیع‌شده است، تصریح کرد: در کمیته امداد استان تلاش شد تا برای جلوگیری از سو تغذیه کودکان طی بازه زمانی شش‌ماهه کودکان تحت حمایت این نهاد مورد پایش قرار گیرند و سپس با بهره‌گیری از کارگاه‌های آموزشی و روند درمانی بتوانیم این موارد را به حداقل کاهش دهیم.

وی بابیان اینکه هزار و ۱۹۷ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، افزود: یکی از اقدامات خوب کمیته امداد در راستای بهبود سلامت جامعه پیشگیری از بیماری‌ها است که طی بازه زمانی شش‌ماهه برای این منظور بالغ‌بر ۱۰طرح بهداشتی برای چهار هزار مددجو ویژه مناطق کم برخوردار بااعتبار ۹۵ میلیون تومان انجام‌شده است.

کد خبر 4430893

منبع: مهر

کلیدواژه: تغذیه علی عرب کميته امداد سمنان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • این درد را در سنین رشد کودکان را جدی بگیرید