Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فاطمه حسینی به عنوان عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان زن اتحادیه IPU انتخاب شد.

به گزارش صدای ایران از فارس؛ سیده فاطمه حسینی به عنوان عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان زن اتحادیه بین المجالس جهانی انتخاب شد.
در مجمع نمایندگان زن اتحادیه بین المجالس جهانی IPUسیده فاطمه حسینی با اکثریت آرا بعنوان عضو هیات رئیسه این مجمع به نمایندگی از مجالس کشورهای گروه آسیا پاسفیک انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از رأی گیری در نشست گروه کشورهای آسیا پاسفیک و صحن عمومی مجمع زنان وی توانست اکثریت آرا را کسب کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فاطمه حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلاد تقوی با آرای داورزنی، رئیس والیبال شد

«سیدمیلاد تقوی» با کسب اکثریت قاطع آرای مجمع به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، و با حضور اعضای مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد. مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد نامنی سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز از حاضرین در این مجمع بودند. محمدرضا داورزنی رئیس پیشین فدراسیون نیز به عنوان عضو فدراسیون جهانی والیبال در مجمع حضور داشت.

به نظر می‌رسد تقوی که توسط داورزنی به رده های مدیریتی والیبال وارد شده بود، با استفاده از آرای هیات های منصوب او، بر صندلی ریاست فدراسیون مهم والیبال تکیه زد.

پنج نفر شامل محمود افشاردوست،‌ پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی، نامزدهای تایید صلاحیت شده بودند که در این میان، منصوری در مجمع حاضر نشد.

در ابتدا، محسن ترابی دبیر مجمع، توضیحاتی در خصوص روند انتخابات داد و سپس محمود افشاردوست به عنوان اولین کاندیدا به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. مهمترین نکته در برنامه افشاردوست، جدایی سازمان لیگ از فدراسیون و داشتن ۲ حامی مالی جداگانه برای این دو نهاد بود.

پیمان اکبری به عنوان دومین کاندیدا در نامه‌ای خطاب به دبیر مجمع، انصراف خود را اعلام کرد و سپس، میلاد تقوی در کلیپی به ارائه برنامه‌هایش پرداخت.

در ادامه، امیرحسین منظمی هم از کاندیداتوری ریاست فدراسیون والیبال انصراف داد تا رقابت بین محمود افشاردوست و میلاد تقوی باشد. در طول فرایند رای گیری، پیمان اکبری صحبتی نسبتا طولانی با میلاد تقوی داشت.

فدراسیون والیبال از ۱۴ آذرماه سال جاری و پس از اتمام دوران حضور محمدرضا داورزنی، با سرپرستی وحید مرادی اداره می‌شود.

پس از اینکه اعضای مجمع آرای خود را به صندوق انداختند، شمارش آرا آغاز شد. در نهایت و از مجموع ۶۷ رای، میلاد تقوی که پیش از این دبیر فدراسیون والیبال بود با کسب ۶۱ رای و قاطعانه به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد و افشاردوست نیز ۶ رای به دست آورد.

محمود افشاردوست که تنها ۶ رای کسب کرد، پس از مشخص شدن رئیس فدراسیون، مجمع را ترک کرد.

در ادامه، اسبقیان به نامه‌ای که به دبیر مجمع برای انتخاب اعضای هیات رئیسه داده شد بود اشاره کرد و گفت: دوستان می‌توانند رای بدهند و حتی رای ندهند و چیزی به نام تفویض نداریم. در انتخاب اعضای هیات رئیسه، آرا اگر کمتر از حدنصاب باشد، مجمع بعدی برای انتخاب اعضای هیات رئیسه تشکیل خواهد شد.

اعضای پیشنهادی تقوی برای هیات رئیسه فدراسیون، وحید مرادی و فریبا محمدیان به عنوان نواب رئیس، مهدی اسلامی به عنوان خزانه‌دار، فریبا صادقی و منوچهر پورحسن به‌عنوان کارشناس خبره بودند که بلافاصله پدیده بلوری‌زاده جایگزین فریبا صادقی شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • انتخاب رئیس هیات بوکس خراسان رضوی
  • انتخاب ۳ عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال/ مرادی نایب رئیس شد
  • اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال انتخاب شدند
  • انتخاب هیات رئیسه والیبال/ وحید مرادی نایب رئیس شد 
  • عضو هیات رئیسه مجلس: تعیین حداقل دستمزد کارگران پایین‌تر از نرخ تورم مغایر قانون است
  • میلاد تقوی با آرای داورزنی، رئیس والیبال شد
  • مخالفت اسبقیان با انتصاب هیات رئیسه والیبال 
  • اظهارات مهم عضو هیات رئیسه مجلس درباره تعیین دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۳