Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@22:53:07 GMT

برقراری 400 تماس با سامانه 125 همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۵۷۲

برقراری 400 تماس با سامانه 125 همدان

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 22 مهر ماه، یک عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: 22 مهر ماه شهروندان 400 بار با سامانه 125 تماس گرفته‎اند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 10 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 60 تماس اشتباه و متاسفانه 323 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق پالتهای پلاستیکی در دوراهی سد اکباتان بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت، دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در مجید آباد و صدف، نجات حیوانات در شهر ماشین، مهار حیوانات در شیرسنگی و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو با تیر برق در جاده ملایر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بیاناتی آتش نشانی همدان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، لاله اشرفی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال‌وبختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۷ هزار ۳۲۴ تماس به سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان چهارمحال‌وبختیاری در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از مجموع ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری پاسخ داده شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۱/۸ درصدی تماس‌ها را شاهد بودیم.

وی افزود: با اشاره به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط این اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: مشکلات راه‌ها با بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد: ۱۰۰۸ شکایت ثبت شده مربوط به حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر بوده که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.

وی در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا گفت: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حمل‌ونقل کالا بوده و تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو، فروش بلیت و کمبود اتوبوس در حوزه حمل‌ونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895809

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱