Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان نیکوکار چهار میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان در شش‌ ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۳ مهر ) گزارشی از عملکرد حوزه اکرام و ایتام این نهاد در سال جاری ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۶۸ خیر نیکوکار سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را برعهده دارند، گفت: حامیان ایتام چهار میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان در شش‌ ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که دو میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان نقدی و باقی آن غیرنقدی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌ منظور حمایت از کودکان بی‌ سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنیم را در دستور کار خود قرار داده، افزود: ۲ هزار و ۹۴۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد دو هزار و ۹۲۲ نفر دارای حامی هستند.

 

مظاهری تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان را پنج هزار و ۶۲۸ نفر دانست و ابراز داشت: از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۷ نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند.  

 

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۱۱ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند، گفت: مردم نیکوکار می‌ توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌ نام در سایت‌ های اکرام و محسنین به آدرس  http://mohsenin.ir/ برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شماره‌ گیری #1*3*074*8877* با تلفن همراه را از دیگر راه‌ های کمک‌ رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اعلام کرد.

 

مظاهری با یادآوری اینکه ۸۰ درصد حامیان ایتام کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند، تصریح کرد: امید است بتوانیم با کمک خیرین، حامیان و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار این استان امکان رشد و توانمندی ایتام در همه زمینه‌ ها را فراهم کنیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ایلام کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی شیراز وزیر ارشاد مرز مهران کانون های مساجد طرح های اکرام ایتام فرزندان محسنین کودکان بی سرپرست خیرین ایتام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در اجرای این طرح سراسری که از اردیبهشت امسال آغاز شده ، یارانه‌ مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی ،ماهانه به ازای هر فرزند کمتر از دو سال دهک های ۱ تا ۳ جامعه تعلق می گیرد.
میثم مداحی افزود: در اجرای طرح یسنا، اعتبار خرید رایگان به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و مشمولان با یکی از کارت های بانکی سرپرست خانوار می توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشمولان می توانند از بسته های بهداشتی و غذایی (۱۱ قلم کالای اساسی) برای خرید استفاده کنند.
مداحی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه در کشور طرف قرارداد طرح ملی یاوران سلامت نوزادان ایرانی هستند ، افزود: بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فروشگاه در استان اصفهان در این طرح به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر مشمولان اعتبار ماهانه خود را تا پایان ماه استفاده نکنند، برای ماه قبل قابل استفاده نیست، و از طرفی مشمولان می توانند تدریجی در مدت یک ماه از این اعتبار حمایتی استفاده کنند.
حدود یک میلیون مادر دارای فرزند کمتر از دوسال در کشور مشمول طرح یسنا هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز