Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:35:32 GMT

افزایش۴۰۰ هزار بشکه برای نفت اوپکی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۶۶۰

افزایش۴۰۰ هزار بشکه برای نفت اوپکی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، رویترز نوشت: تقاضا برای نفت اوپک در سه ماه اول و دوم به ترتیب ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه بوده که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سه ماه سوم و چهارم به ترتیب ۳۲ میلیون و ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه در روز برسد.

بر اساس گزارش‎ ماهانه آژانس بین‎المللی انرژی در اکتبر ۲۰۱۹، میانگین تقاضا برای نفت اوپک در سال ۲۰۱۹، ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه پیش‌بینی شده است که ۴۰۰ هزار بشکه کمتر از سال ۲۰۱۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضا برای نفت در سال ۲۰۱۹ نیز بر اساس این گزارش، با افزایش روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه به ۱۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز می‌رسد.

کد خبر 4430731

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش تولید نفت اوپک تولید نفت صادرات نفت غیر اوپک فروش نفت قیمت نفت اربعین ۹۷ قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت صادرات نفت تحریم اقتصادی ایران گمرک ایران دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس بازار سهام بازار ارز ایالات متحده آمریکا صادرات غیرنفتی نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها