Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد واکسیناسیون دام های سنگین این مدت سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه پارسال با 19 هزار و 242 راس 89 درصد رشد داشته است.
وی افزود: همچنین در این مدت 232 هزار و 200 راس گوسفند و بز در سیستان و بلوچستان علیه این بیماری واکسینه شدند که نسبت به 178 هزار و 232 راس مدت مشابه سال قبل، 30 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: بیماری بروسلوز از جمله بیماری های مشترک انسان و دام به حساب می آید که واکسیناسیون و پیشگیری از شیوع این بیماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی درد مفاصل، تب، لرز، بی اشتهایی، عرق شبانه، سر درد، درد بدن، کاهش وزن، درد زانو و سستی بدن را از علائم و نشانه های این بیماری در انسان و سقط جنین، زایمان نوزاد ضعیف و ناتوان، کم شدن شیر دام و عقیم شدن دام های نر را از علائم و نشانه های این بیماری در حیوانات عنوان کرد.
حسینی تاکید کرد: پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام یکی از مهمترین رسالت ها و سیاست های سازمان دامپزشکی است.
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات، انتقادات و شکایات خود با سامانه 1512 تماس برقرار کنند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 2 میلیون و 849 هزار و 106 راس گوسفند و بز و حدود 140 هزار راس گاو، گوساله و گاومیش در سیستان و بلوچستان نگهداری می شوند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 سقط جنین سیستان و بلوچستان شیر کاهش وزن نوزاد منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان