Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فراهم شدن امکان مشخص کردن تاریخ اعزام به سربازی برای مشمولان فارغ‌التحصیل خبر داد.

اخبار اجتماعی ایران/ سردار موسی کمالی درباره مهلت مجاز و مناسب برای تعیین تکلیف مشمولان سربازی پس از پایان تحصیل، اظهار کرد: مشمولان وظیفه حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل فرصت دارند تا تکلیف سربازی خود را مشخص کنند و در غیر اینصورت وارد غیبت شده و امکان استفاده از یکسری از تسهیلات سربازی برایشان وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی به دلایلی همچون ادامه تحصیل در مقطع بالاتر، دریافت امریه و پروژه تحقیقاتی و ... دیرتر برای اعزام به سربازی اقدام می کنند، گفت: این موارد سبب می شود تا افراد دیر برای تعیین تکلیف سربازی خود اقدام کرده و بعضا با مشکلاتی مواجه شده و حتی وارد غیبت شوند.

کمالی با بیان اینکه بهتر است مشمولان در همان آغاز مهلت یکساله برای تعیین تکلیف سربازی اقدام کنند، گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده اگر مشمولان در همان ابتدای مهلت یک ساله برگ اعزام خود را دریافت کنند می توانند زمان اعزام خود را در طول سال خودشان تعیین کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به مزایای این اقدام گفت: این کار چند حسن دارد به عنوان مثال اگر فردی قصد شرکت در مراسم اربعین در عراق را داشته باشد می تواند به راحتی مجوز خروج از کشور را دریافت کند، همچنین می توانند به راحتی برای دریافت کسر خدمت سربازی پروژه تحقیقاتی انتخاب کند.

کمالی ادامه داد: همچنین مشمولان می توانند برای دریافت امریه نیز در همین مدت اقدام کرد و تا زمان اعزام به سربازی نیز بدون دغدغه می توانند برای شرکت در کنکور بعدی خودشان را اماده کنند.

به گفته وی همچنین آن دسته از افرادی که تقاضای معافیت از سربازی دارند هم می توانند سر فرصت تقاضای خود را ثبت کرده و بدون آنکه وارد غیبت شوند، به آن رسیدگی شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به مشمولان و خانواده هایشان توصیه کرد که هرچه زودتر اقدام به تعیین تکلیف سربازی خودشان کرده و در ابتدای مهلت یک ساله با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ آن را ثبت کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس