Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@21:25:31 GMT

نرخ پارکینگ در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۵۷۹۲

نرخ پارکینگ در مرز مهران

مسئول روابط عمومی شهرداری مهران گفت : نرخ خدمات پایانه برکت و پارکینگ اربعین در مرز مهران برای ۸ شبانه‌روز، ۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش صدای ایران از میزان، احمد مرادپور اظهار داشت:به ازای پارک خودرو به مدت ۸ شبانه‌روز، در پارکینگ اربعین مبلغ ۴۰ هزار تومان دریافت می‌شود، همچنین هزینه ورودی اتوبوس در پایانه برکت مبلغ ۲۰هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرادپور تاکید کرد: با توجه به کار‌های صورت گرفته در پایانه برکت و پارکینگ اربعین، وضعیت مناسبی نسبت به سال گذشته در حوزه زیر ساخت‌های مرزی در حال انجام است.   مسئول روابط عمومی شهرداری مهران افزود: امسال شهرداری مهران تلاش کرده است پایانه برکت و پارکینگ اربعین را به لحاظ کیفی و حذف مشکلات سال گذشته توسعه دهد.   وی ادامه داد: امسال در جهت رفاه حال زوار سکو‌های پارک سوار، مرمت روشنایی و آبرسانی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، نشانه گذاری و آسفالت خیابان‌های دسترسی، انجام شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اربعین پارکینگ نرخ پارکینگ در مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود