Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج -ايرنا - معاون هوانوردي و امور فرودگاهي شرکت خدمات هوايي و منطقه ويژه اقتصادي پيام استان البرز گفت: طبق هماهنگي صورت گرفته با شرکت هواپيمايي «کيش اير»، پروازهاي اين فرودگاه به مقصد کيش از آبان ماه امسال برقرار مي شود.

« بخش مسافري فرودگاه بين المللي پيام از 23 شهريورماه امسال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
منوچهر اتقيايي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اکنون استقبال از پروازهاي مسافري فرودگاه پيام و تقاضا براي برقراي مسيرهاي جديد از سوي مردم افزايش يافته است.
وي اضافه کرد: به همين منظور در حال برنامه ريزي هستيم تا پروازهاي جديد در مسيرهاي مشهد، کيش، کرمانشاه و ايلام راه اندازي شود.
اتقيايي گفت: هم اکنون پروازهاي مسير کرج - مشهد و بالعکس از فرودگاه پيام در روز هاي چهارشنبه و جمعه به صورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و در آبان ماه نيز حداقل 2 پرواز ديگر در اين مسير در ساير روزها برقرار تا مردم استان البرز گزينه هاي بيشتري براي سفر به مشهد مقدس در اختيار داشته باشند.
وي ادامه داد: با توجه به تقاضاي زياد براي مسير کيش طبق مذاکرات صورت گرفته با شرکت هواپيمايي کيش اير، مقرر شد تا از آبان ماه امسال اين پروازها به مقصد کيش 2 روز در هفته برقرار شود.
اتقيايي گفت: براي ساير مسيرهاي پر متقاضي مانند اهواز و بندرعباس نيز در حال مذاکره و زمان دقيق برقراري اين پروازها اطلاع رساني خواهد شد.
معاون هوانوردي و امور فرودگاهي شرکت خدمات هوايي و منطقه ويژه اقتصادي پيام در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ظرفيت هاي فرودگاه براي خدمات رساني به پروازهاي بين المللي در مسير نجف اشرف با توجه به فرارسيدن اربعين حسيني اظهار داشت: امکانات مناسب موجود فرودگاه پيام ، زمينه ارائه خدمات به پروازهاي بين المللي در مسير نجف اشرف را فراهم کرده است .
اتقيايي ادامه داد: فرصت کمي براي برنامه ريزي اين پروازها وجود دارد، با اين وجود براي خدمات رساني بهتر به زائران اربعين حسيني در حال رايزني هستيم تا بتوانيم پرواز فوق العاده در مسير کرمانشاه و ايلام برقرار کنيم.
فرودگاه بين المللي پيام داراي 2 بخش مسافري و باري است .
7414/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پروازها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.   به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.   لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»   این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد". کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لغو پرواز های بین‌المللی به اسرائیل هواپیمایی لوفت‌ هانزا تعلیق پروازهای خود را به تهران تمدید کرد

دیگر خبرها

  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول