Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@18:41:48 GMT

عکس/ دلیل برگزاری نشست خبری کی‌روش در پک چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۰۳۳

عکس/ دلیل برگزاری نشست خبری کی‌روش در پک چه بود؟

نشست خبری کارلوس کی‌روش پیش از دیدار برابر بولیوی امروز در ساختمان "پِک" برگزار شد.

 با اعلام قبلی از سوی فدراسیون فوتبال، قرار بود نشست خبری سرمربیان پیش از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و بولیوی در سالن نشست‌های مرکز ملی فوتبال برگزار شود اما پس از برگزاری نشست فاریاس سرمربی بولیوی، به خبرنگاران اعلام کردند که نشست کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران، در ساختمان پِک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش تصمیم داشت با برگزاری نشست خبری خود در ساختمان "پِک"، خبرنگارها را در جریان محیط و امکانات این ساختمان بگذارد. در چند روز اخیر درگیری بر سر استقاده از ساختمان و امکانات "پِک" بین تیم ملی بزرگسالان و امید بالا گرفته و سرمربی تیم ملی قصدش از جابجایی نشست خبری خود، آشنا کردن خبرنگاران با امکانات تیم ملی بود.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی

اولین نشست مشورتی رهبران کشورهای تونس، الجزایر و لیبی دوشنبه هفته جاری در پایتخت تونس برگزار می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری تونس «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر و «محمد منفی» رئیس شورای ریاستی لیبی به دعوت «قیس سعید» رئیس جمهور تونس دوشنبه هفته جاری وارد پایتخت این کشور می شوند تا در اولین نشست مشورتی میان خود شرکت کنند.

این بیانیه جزئیات بیشتری درباره نشست مشورتی رهبران تونس، الجزایر و لیبی فاش نکرد.

به نوشته روزنامه الرای الیوم، رهبران تونس، الجزایر و لیبی در حاشیه هفتمین نشست کشورهای صادر کننده گاز که در اسفندماه 1402 در پایتخت الجزایر برگزار شد، مقرر داشتند نشست سه جانبه کشورهای مغرب عربی هر سه ماه یکبار برگزار شود و اولین نشست بعد از ماه مبارک رمضان در پایتخت تونس باشد.

رئیسی در الجزایر: ایران آمادگی تبدیل شدن به هاب انرژی را دارد/سکوت کنندگان امروز فلسطین فردا سیلی سختی خواهند خورد

الجزایر، تونس و لیبی به علاوه مغرب و موریتانی اعضای اتحادیه مغرب عربی به شمار می‌روند که در سال 1989 تاسیس شد و هدف آن گشودن مرزها برای حمل و نقل، تبادل آزاد کالا و هماهنگی امنیتی و دستیابی به سیاست های مشترک در زمینه های مختلف بود اما در سایه اختلاف برخی دولت‌ها اتحادیه مغرب عربی با موانعی روبرو شد و نتوانست به اهداف خود دست یابد.

اتحادیه مغرب عربی از زمان تاسیس تاکنون فقط یک نشست در سطح سران برگزار کرد و آنهم در سال 1994 در تونس بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود