Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ۳ پروژه مخابراتی شامل جایگزین و ارتقاء سویچ ثابت به تکنولوژی جدید، سیستم فایبرهوم و CWDM با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهر حسن‌آباد یاسوکند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سه پروژه مخابراتی شهرستان بیجار در مراسمی با حضور آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیر مخابرات منطقه کردستان، فرماندار بیجار و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت و مجموعه مخابرات منطقه در راستای ارتقاء و بروزرسانی به موقع سیستم‌های مخابراتی اظهار کرد: خوشبختانه بازخورد تلاش و دلسوزی پرسنل مخابرات در استان رضایت‌مندی و جلب اعتماد مشتریان بوده که این مهم در سطح استان محقق شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه برای اولین بار سیستم CWDM در شهر حسن‌آباد یاسوکند مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار داشت: این سیستم ظرفیت انتقال را چند برابر خواهد کرد که افزایش سرعت و امنیت انتقال، از ویژگی‌های این سیستم است.

آزاد حکمت با بیان اینکه سیستم سافت‌سویچ داخلی با برند ایرانی برای نخستین بار در کشور توسط مخابرات منطقه کردستان استفاده شده است، افزود: این مهم با هدف تحقق شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی از همکاران مخابرات منطقه که از ابتکار، ذوق و حس تعلق سازمانی خود جهت بهره‌گیری از سیستم‌های داخلی بهره گرفته‌اند تقدیر کرد و گفت: امیدوارم در آینده، بیش از پیش بتوانیم از خلاقیت و تخصص این عزیزان استفاده کنیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین از حمایت‌های مالی و معنوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استانی جهت پیشبرد اهداف و توسعه خدمات شرکت مخابرات ایران در سطح استان تقدیر کرد.

وی به عملکرد مخابرات در حسن‌آباد یاسوکند اشاره کرد و اضافه کرد: ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن همراه و اینترنت همراه از جمله محصولات مخابراتی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

حکمت افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 800 شماره تلفن ثابت نصب شده در این شهر وجود دارد که تعداد یک‌هزار و 500 شماره آن مشغول بکار است.

در پایان مراسم، مدیر مخابرات منطقه کردستان با همکاران اداره مخابرات بیجار دیدار کرد و به بررسی مشکلات و نکته نظرات آنها در زمینه‌های مختلف پرداخت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در سفر به حسن‌آباد یاسوکند، با خانواده شهید پورهاشمی از شهدای مخابراتی در شهرستان بیجار دیدار کرد.

منبع: تسنیم

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصاد سفر سرمایه گذاری سیستم تکنولوژی حسن آباد در شهر عکس ایران قتل تصاویر زن فیلم جوان یک زن پرونده همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال‌سازی شد

مهدی سیفی باغی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد معادن استان در سال گذشته، اظهار کرد: تغییر نگرش دولت در توسعه معادن از طریق سامانه‌های مربوطه از جمله کاداستر منجر به افزایش شفافیت در حوزه معادن شده است.

وی افزود: با توجه به مزیت‌های بالای استان در بخش معدن سازمان‌های توسعه‌ای وزارت صمت از جمله سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های تابع حضور فعال و مؤثری در این دوره در استان را داشته‌اند.

معاون امور معادن اداره‌کل صنعت، معدن تجارت استان کردستان بیان کرد: در سال گذشته با صدور ۱۳ فقره پروانه بهره‌برداری برای معادن جدید زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۱ نفر با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ ایجاد شده که برای بهره‌برداری از این معادن بیش از ۶ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال با ۶۶۹ درصد رشد نسبت به سال ۱۴.۱ سرمایه‌گذاری انجام شده است.

سیفی باغی خانی یادآور شد: در حال حاضر ۳۶۲ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ظرفیت اسمی ۲۳ میلیون تن در استان وجود دارد که برای بهره برداری از این معادن بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۳۴۰ نفر در این معادن فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در پایان سال گذشته ۲۰۷ معدن فعال و در حال تجهیز و ۱۵۵ معدن غیر فعال در استان کردستان موجود بود که جهت فعال سازی معادن غیر فعال فرایند مزایده عمومی برگزار شد و این معادن بعد از برگزاری مزایده عمومی به دارندگان صلاحیت قانونی واگذار شد.

کد خبر 6083356

دیگر خبرها

  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان
  • بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در قشم
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال سازی شد
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال‌سازی شد
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران