Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانجلسه ویژه ستاد بازسازی شهرستان کوهبنان با حضور مدیرکل بحران استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، معاون شرکت گاز استان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مدیران کل استانی و مدیران شهرستان برگزار شد.

سالاری فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به سردی هوا و کوهستانی بودن منطقه فعلا زمان جمع‌آوری کانکس‌ها نیست و باید تلاش شود زمان از دست نرود و تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد تا واحد‌های مسکونی هر چه سریعتر تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: شهرداری در زمان بحران در سه شیفت کاری فعالیت کردند و با تلاش و جدیت بنیاد مسکن کار‌های خوبی انجام شد، در دهستان جور و شهر کوهبنان پس از ۹ ماه هنوز بسیاری از تلفن‌ها قطع هستند که باید هر چه سریعتر چاره‌اندیشی شود.

فرماندار کوهبنان افزود: باید تسهیلات مکمل هر چه سریعتر در اختیار مردم قرار بگیرد تا ساخت واحد‌های مسکونی سرعت بگیرد، مشکل ۵۰ قطعه زمین واگذاری به شهرداری از سوی اداره راه و شهرسازی تاکنون در حد صورت جلسه باقیمانده که هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

مجید سعیدی مدیرکل بحران استانداری کرمان نیزدر این جلسه گفت: اولویت نخست کاری دولت بازسازی واحد‌های دیده در زلزله بود لذا باید کمک کنیم قبل از فصل سرما واحد‌های مسکونی مردم تکمیل شود و اسکان دائمی مردم رقم بخورد.

وی تاکید کرد: کرمان استان حادثه‌خیزی است که باید همیشه آماده باشیم لذا واحد‌هایی که بازسازی شده‌اند و نیاز به کانکس ندارند جمع‌آوری و در مرحله اول به واحد‌هایی که نیمه‌کاره هست، تحویل شود و در نهایت جمع‌آوری شود که در سایر زمان‌ها بتوان استفاده کرد.

سعیدی تصریح کرد: تا آخرین روز بازسازی در کنار مردم خواهیم بود تا خانه‌های مقاوم و استاندارد بسازند.
انتهای پیام/ح

اسکان دائمی مردم زلزله زده کوهبنان قبل سردی هوا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله زدگان کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • عزاداری مردم کوهبنان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است