Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > بازار مالی - ایلنا نوشت:نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی اعلانات صرافی‌های میدان فردوسی در محدوده 13هزار و چهارصد تومان تا 13 هزار و ششصد تومان در نوسان است، همچنین نرخ هر یورو پشت مرز 16 هزار تومان و منتطر ورود به این کانال است.

 به نظر می‌رسد بازار ارز پس از تجربه نوسانات وتلاطم‌هایی که موجب افزایش تا بیست هزار تومان و سپس کاهش تا ده هزار تومان شد، در روزهای اخیر روند یکنواختی را به خود گرفته است به طوری که نرخ هر دلار امریکا بین 13 هزار پانصد تومان تا 14 هزار تومان در نوسان است و به نوعی در این بازه قیمتی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کارشناسان کاهش هیجانات در بازار و نیز اتخاذ تصمیم‌های محتاطانه با نزدیک شدن به 13 آبان که مصادف با شروع دور دوم تحریم‌های یکجانبه گرایانه علیه ایران با محوریت بخش بانکی و نفتی کشور است را در شکل گیری روند کنونی موثر می‌دانند.

 

از همین روی نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی اعلانات صرافی‌ها در محدوده 13هزار و چهارصد تومان تا 13 هزار و ششصد تومان در نوسان است. همچنین نرخ هر یورو پشت مرز 16 هزار تومان و منتطر ورود به این کانال است به طوری که نرخ فروش آن در تابلوی صرافی‌ها 15هزار و نهصدو پنجاه تومان است.

همچنین با نزدیک شده به ایام اربعین حسینی و افزایش مسافرت و تقاضا به دینار عراقی، برخی صرافی‌ها اقدام به فروش این ارز به متقاضیان می‌کنند که این باعث تجمع در مقابل برخی صرافی‌ها شده است.

 

1717

کلید واژه‌ها : داعش - حمله تروریستی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: داعش حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات