Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@12:53:56 GMT

بی اعتمادی به اعضای کاخ سفید از زبان ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۲۳۸

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که مشروح آن از برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی‌بی‌اس پخش شد، گفت: «به هرکسی در کاخ سفید اعتماد ندارد».

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که هفته گذشته ملانیا ترامپ، همسر او، طی مصاحبه‌ای گفته بود افرادی در جناح غربی کاخ سفید هستند که نمی تواند به آنها اعتماد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ به لسلی استال، مجری برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی‌بی‌اس گفت: من هم همچین احساسی دارم. نمی توانم به هرکسی در کاخ سفید اعتماد کنم. در این خصوص واقعا صادق هستم.

وی در ادامه افزود: من بچه نیستم. این [ریاست جمهوری]کاری دشوار است. واشنگتن دی سی مکانی فاسد است. حملات، سخن چینی و پشت سر حرف زدن وجود دارد ولی من در اینجا احساس راحتی می‌کنم.

ترامپ در بخش دیگری از گفتگویش به موضوع اخبار جعلی، نمایش بی‌ثباتی در کابینه او و تغییرات گسترده اعضای دولتش پرداخت و گفت: افرادی هستند که در انتظار پیوستن به دولت من هستند. آن ها فوق العاده هستند.

در همین حال مجری برنامه موضوع جابجایی و تغییر را در دولت ترامپ پیش کشید و پرسید «آیا افراد بیشتری قرار است بروند؟» ترامپ در پاسخ گفت: در برخی شرایط همه می روند این خاصیت واشنگتن است.

رئیس جمهور آمریکا از توضیح در مورد اینکه آیا جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا قصد کناره‌گیری از کابینه او را دارد، خودداری کرد ولی گفت: «او به گونه‌ای یک دموکرات است.»

طی هفته های گذشته رسانه ها با انتشار گزارش هایی از احتمال کناره‌گیری وزیر دفاع آمریکا خبر دادند. باب وودوارد ، روزنامه نگار و نویسنده کتاب «ترس: ترامپ در کاخ سفید» که ماه ژوئیه منتشر شد به گونه ای به تحرکات داخل کاخ سفید برای تغییر وزرای کابینه ترامپ اشاره کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا سعودی‌ها جمال خاشقجی را به قتل رسانده‌اند، گفت: «هنوز هیچ‌کس نمی‌داند، اما احتمالا خواهیم فهمید. دارد در این مورد تحقیق می‌شود. دارد خیلی خیلی قوی بررسی می‌شود. اگر اینطور باشد [و سعودی‌ها او را کشته باشند]، بسیار ناراحت و عصبانی می‌شویم. تا الان که آن‌ها انکار می‌کنند. به کل منکر می‌شوند. ممکن است که آن‌ها بوده باشند؟ بله.»

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از گفتگوهایش از سیاست مهاجرتی «تحمل صفر» که موجب آن کودکان مهاجر از خانوادهایشان در مرزهای آمریکا جدا می‌شوند، حمایت کرد. وی همچنین اعلام کرد تصمیمی برای متوقف کردن روند تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید واشنگتن دولت وزیر دفاع رسانه قتل کودکان روسیه انتخابات آمریکا کاخ سفید واشنگتن ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است