Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، گزارش‌ها مبنی بر بمب‌گذاری یا تخلیه سفارتخانه ایران در آنکارا را تکذیب کرد.

توضیحات مقام سفارت ایران در ترکیه : برخلاف شایعات و مطالب مطرح شده هیچگونه حمله‌ای صورت نگرفته و هیچ تهدیدی متوجه سفارت نشده و پلیس Police ترکیه بیرون سفارت تدابیر امنیتی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کارکنان و سفیر در سفارتخانه حضور داشته و بخش کنسولی نیز فعالیت عادی و روتینه خود را دنبال می‌کند.

پلیس هنوز توضیحی به ما درباره افزایش تدابیر امنیتی در خارج از سفارت و بستن خیابان نداده و ما منتظر توضیح سفارت هستیم

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث ترکیه وزارت خارجه هشدار بمب گذاری سفارت ایران عکس ایران قتل تصاویر زن فیلم جوان یک زن پرونده همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!